Tror du ?De havner nok midt nedpå vil jeg tro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du ?De havner nok midt nedpå vil jeg tro![]()
Haha samme tenkte jegEr det så mange dårlige?
Hilser på fra sofaen
Melodi grand prix!
Ja, tror nok detTror du ?
Haha...hørtes litt ensomt utHar poengskjema og scorer de for meg selv. Prøver å få feedback fra mannen men han er ikke så veldig interessert![]()
Haha...hørtes litt ensomt ut
Liker Israel, Belgia og Sverige foreløpig...![]()
Nei, nei...ikke så langt ned med Israel!!Nei da, d går fint!
3 på topp hos meg så langt er:
Australia 12
Sverige 12 (egentlig 11 men bonuspoeng fordi han er så kjekk)
Østerrike
5 på bunn:
Armenia 2
Tyskland 2
Israel 3
Storbritannia 3
Hellas 3
Nei, nei...ikke så langt ned med Israel!!![]()
Fryktelig mye dårlig synes jeg?!Jo, d syns jeg. Jeg ga Spania en 8. Likte ikke starten, men den tok seg veldig godt opp.
Vet ikke hva Ungarn får enda. den starta også dårlig men tok seg veldig opp.
Fryktelig mye dårlig synes jeg?!
Italia...favoritt? Kan ikke forstå....![]()
Nei, ikke egentligSyns ikke d var noen sanger som ga samme ståpels-følelse som Conchita sin vinnersang
Nei, ikke egentlig![]()
Får mest go' følelse av Israel og Sverige jegJeg likte Georgia best! Russland sin var ikke så aller værst den heller.
De suger alle sammenJa, tror nok det![]()
De jeg hørte gjorde detNei da!!![]()
Hihi...kjekt at alle var vinnere daDa er eldstemann i seng. Hun koste seg skikkelig med alle sangene. Ville at alle med kjole skulle vinne, og alle kjekke menn. Og alle som var pene. Så til slutt vant alle. I morgen står vi opp og ser på resultatene sammen.
Jeg har forresten sitti og stemt med osram appen, pluss sett på livestream. Oppdaget at jeg har hengt etter ca 5 min, så alle stemmene mine var feil. Hehe, flaks at det ikke har noe å si i grunn, men oops![]()
God natt damer =D