Skravletråd :)

Haha...godt å høre du er som alle andre:p
Møkk at det skal være så vanskelig å holde seg unna søtsaker:oops:

Jeg er viljesløs når d gjelder sjokolade. Kan ikke ha d i huset lenger etter fødselen :(

Og jeg har trena i ei uke liksom. Jeg er feit og tenker på mat og sjokolade konstant. Jeg kan ikke gi noen prestasjonsangst når d kommer til kropp!

Litt, men ikke begitt meg ut på sånne timer enda.. Og så synes jeg det er så skummelt å dra alene! Har ei venninne som trener men hun holder til på et annet senter..

Jeg føler jeg ser tjukk og malplassert ut, men prøver å drite i d. Jeg gjør d jeg klarer, forsøker å presse meg selv og merker at formen blir bedre. Så fokuserer jeg på d :)

Litt, men ikke begitt meg ut på sånne timer enda.. Og så synes jeg det er så skummelt å dra alene! Har ei venninne som trener men hun holder til på et annet senter..

Og hadde jeg hatt med meg en venn ville jeg bare ha sammenligna meg med henne og fått dårligere selvfølelse, så jeg foretrekker alene :)

Hjemmetrening hver ukedag (er planen) og 2-3 gruppetimer på senteret. Blir bare korte timer på senteret så lenge lillesøster er hjemme hos faren. Når jeg tørr å ta henne med meg til barnepassen tenker jeg at jeg kan ta lenger økter.
Da er du flink

Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig" :D Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!
Haha 6 kr ja. En stund siden det .
90 kr måtte jeg ut med i dag og det var b-post.!

Jeg føler jeg ser tjukk og malplassert ut, men prøver å drite i d. Jeg gjør d jeg klarer, forsøker å presse meg selv og merker at formen blir bedre. Så fokuserer jeg på d :)
Jeg sliter veldig med prestasjonsangst, så syns det er skikkelig vanskelig å drite i det! Men innser jo at jeg har godt av å komme meg ut av egen komfortsone da! Mye gruppe trening som ser gøy ut!!

Og hadde jeg hatt med meg en venn ville jeg bare ha sammenligna meg med henne og fått dårligere selvfølelse, så jeg foretrekker alene :)
Hmm.. Ja det var jo og en måte å se det på:) Takk, den skal jeg bruke for å motivere meg til å dra!:)

Jeg er viljesløs når d gjelder sjokolade. Kan ikke ha d i huset lenger etter fødselen :(

Og jeg har trena i ei uke liksom. Jeg er feit og tenker på mat og sjokolade konstant. Jeg kan ikke gi noen prestasjonsangst når d kommer til kropp!
Du må ikke være så hard mot deg selv;) ganske sikker på at du er flott akkurat sånn som du er!

Jeg sliter veldig med prestasjonsangst, så syns det er skikkelig vanskelig å drite i det! Men innser jo at jeg har godt av å komme meg ut av egen komfortsone da! Mye gruppe trening som ser gøy ut!!

Jeg eier ikke koordinasjon, så når vi skal gjøre sånn fot her arm der, ser jeg ut som en lettere tilbakestående person. Uten å være så sjarmerende som de kan være...

Men jeg gjør d jo for at kroppen min skal bli sunnere, sterkere og finere.

Hmm.. Ja det var jo og en måte å se det på:) Takk, den skal jeg bruke for å motivere meg til å dra!:)

Gjør d! Uansett om du bare gjør en tredjedel av øvelsene i timen, så er d en tredjedel mer enn ingenting. Dessuten er d lettere å se sin egen progresjon da ;) :p

Back
Topp