Skravletråd :)

Mamma liker det skikkelig dårlig, spesielt politikken i det. Men i år slipper jeg alle kommentarene hennes, så jeg tenkte å se på det sammen med barna mine. Tror spesielt dattera mi vil elske det, da hun kan sitt på youtube i mange timer og klikke seg gjennom forskjellige sanger!
Da kommer hun nok til å elske det ja:D

Synes du er innmari flink jeg:D
Virker som om du har god viljestyrke!

Tusen takk! Har ikke særlig med viljestyrke altså. Dersom d hadde vært sjokolade i huset vel og merke. Sprakk litt i går og spiste opp nugattien i boksen til dattra mi :p d var bare litt igjen, men du å du d var digg :o :D

Jeg driver og former rumpa etter sofaen om dagen. Eller sofaen etter rumpa. Take your pick :-p Lykke til ;-)

Hehe, d er masse sofasitting på meg og. Men er blitt så tjukk, så må få tatt meg sammen. Men jeg er et matvrak :s

Tusen takk! :)

Jeg gjorde d i fjor før jeg ble gravid. Starta på igjen i går. Målet er 2-3 ganger i uka med gruppetrening.

I tillegg har jeg egentreningen på hverdagene hjemme. Litt når snuppa sover og litt sammen med henne når hun er våken.
Åj, da må jeg si du er flink!! Jeg er KANSKJE to ganger i uka på senteret hvor jeg trener en times tid. Sykler litt og gjør litt forskjellig:) Egentlig ikke så glad i gruppe trening. Får liksom for meg at jeg må prestere med en gang! Sitter jo bare i hodet mitt da!

Vi har vært på butikken opg handlet, så sendte jeg en postpakke og blir nok en gang sattut av hvor dyr den portoen er.

Åj, da må jeg si du er flink!! Jeg er KANSKJE to ganger i uka på senteret hvor jeg trener en times tid. Sykler litt og gjør litt forskjellig:) Egentlig ikke så glad i gruppe trening. Får liksom for meg at jeg må prestere med en gang! Sitter jo bare i hodet mitt da!

Jeg skjønner den følelsen, men jeg trenger noen til å pushe meg. Om jeg er på senter med egentrening i en time, er d kanskje bare 30 min med effektiv trening.

Må innrømme at jeg starta på igjen med treninga på mandag da, så tørr ikke påstå at jeg kommer til å være flink med hjemmetreninga hele tida. Men jeg må bare trene!

Jeg skjønner den følelsen, men jeg trenger noen til å pushe meg. Om jeg er på senter med egentrening i en time, er d kanskje bare 30 min med effektiv trening.

Må innrømme at jeg starta på igjen med treninga på mandag da, så tørr ikke påstå at jeg kommer til å være flink med hjemmetreninga hele tida. Men jeg må bare trene!
Trenee du hver dag?

Ja, det er jo det da..er helt sikkert mye mer effektivt på gruppetrening:) Hva er favoritt-treninga di da?

Trenee du hver dag?

Hjemmetrening hver ukedag (er planen) og 2-3 gruppetimer på senteret. Blir bare korte timer på senteret så lenge lillesøster er hjemme hos faren. Når jeg tørr å ta henne med meg til barnepassen tenker jeg at jeg kan ta lenger økter.

Vi har vært på butikken opg handlet, så sendte jeg en postpakke og blir nok en gang sattut av hvor dyr den portoen er.
Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig" :D Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!

Ja, det er jo det da..er helt sikkert mye mer effektivt på gruppetrening:) Hva er favoritt-treninga di da?

Før var d 75 min yoga med en russer som heter Olga. D var fantastisk! Snakk om harde yogatimer!

Nå har jeg ikke noen favoritt. Må komme meg tilbake til yogaen igjen når timene passer for meg, og så må jeg ta noen styrke/Core timer. Kondisjondelen er jogging som jeg gjør hjemme, men har ikke kommet igang med det enda.

Trener du?

Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig" :D Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!

What!? Husker når frimerkene kostet 1 kr og 2,50 og sånn jeg :o

Skal sende dåpsinvitasjoner og vurderte personlige frimerker. Kosta 300 kr for ett brett, innser nå at d ikke var så dyrt likevel da :p

God formiddag.
Hva driver dere på med i dag?

Jeg har akkurat stått opp igjen etter en liten lur.
Sitter og slapper av nå og tenker på lunsj.

Senere i dag skal jeg ukeshandle, og spise på McD med eldste

Handla bikini til vi skal reise på ferie jeg:) har vokst ut av de jeg hadde så måtte jo kjøpe ny:) Så har jeg henta Knerten etter fotografering i bhg:) Nå slækker vi litt før jeg skal lage middag:)

Før var d 75 min yoga med en russer som heter Olga. D var fantastisk! Snakk om harde yogatimer!

Nå har jeg ikke noen favoritt. Må komme meg tilbake til yogaen igjen når timene passer for meg, og så må jeg ta noen styrke/Core timer. Kondisjondelen er jogging som jeg gjør hjemme, men har ikke kommet igang med det enda.

Trener du?

Litt, men ikke begitt meg ut på sånne timer enda.. Og så synes jeg det er så skummelt å dra alene! Har ei venninne som trener men hun holder til på et annet senter..

What!? Husker når frimerkene kostet 1 kr og 2,50 og sånn jeg :eek:

Skal sende dåpsinvitasjoner og vurderte personlige frimerker. Kosta 300 kr for ett brett, innser nå at d ikke var så dyrt likevel da :p
Haha! Ja ikke sant!! Og gangen før der jeg skulle kjøpe frimerker, den gang de kosta 6kr så gjorde jeg samme feilen og spurte om et til 3 kr. Fikk akkurat samme reaksjonen fra ho bak kassa da! :D

Tusen takk! Har ikke særlig med viljestyrke altså. Dersom d hadde vært sjokolade i huset vel og merke. Sprakk litt i går og spiste opp nugattien i boksen til dattra mi :p d var bare litt igjen, men du å du d var digg :o :D
Haha...godt å høre du er som alle andre:p
Møkk at det skal være så vanskelig å holde seg unna søtsaker:oops:

Back
Topp