Skravletråd :)

Kan jeg tenke meg! Jeg har stappet tørketrommelen alt for full så nå blir den aldri ferdig :(
Det gjør jeg også.
Har en vaskemaskin med 11 kilo kapasitet, og en tørketrommel med 6..

Men da går det jo fremover :)
Joda. Verste jobben er gjort egentlig. Bare så kjedelig å vente på at ting skal tørke:p
Kanskje nå jeg skulle gjort noe annet fornuftig? :rolleyes:

Jeg har vært fraværende noen dager. Er det bedsiden som nærmer seg slutten??

Trengte du en skravlepause? :p
Nja, slutten og slutten. Det vanskeligste er ihvertfall ferdig:) masde pussing igjen da...

Joda. Verste jobben er gjort egentlig. Bare så kjedelig å vente på at ting skal tørke:p
Kanskje nå jeg skulle gjort noe annet fornuftig? :rolleyes:

Haha Neida egentlig så er det vel det man burde for setter man seg så er det ofte gjort :P

Det tok litt tid men nå er det rent og pent til helgen her hjemme :P jeg har nemlig laget meg en greie på at jeg skal ikke drive med husarbeid i helgene nå som jeg er sykemeldt. Prøver å gjøre noe i ukedagene istedet og heller ha helgene "fri" for å skille litt på de :P

Haha Neida egentlig så er det vel det man burde for setter man seg så er det ofte gjort :P

Det tok litt tid men nå er det rent og pent til helgen her hjemme :P jeg har nemlig laget meg en greie på at jeg skal ikke drive med husarbeid i helgene nå som jeg er sykemeldt. Prøver å gjøre noe i ukedagene istedet og heller ha helgene "fri" for å skille litt på de :P

Jeg klippa vofsen min jeg:D han koste seg på stellebordet og fulgte med ut av vinduet;) hehe

Høres ut som en lur plan. Gjør egentlig det jeg og, men er så flink til å utsette vettu:p haha

Jeg klippa vofsen min jeg:D han koste seg på stellebordet og fulgte med ut av vinduet;) hehe

Høres ut som en lur plan. Gjør egentlig det jeg og, men er så flink til å utsette vettu:p haha

Ja men det likte han nok godt :)

Ja det er litt greit, sånn bare for å skille dagene litt. Joa flink til å utsette jeg og, men får nå tatt det som regel hehe

Ja men det likte han nok godt :)

Ja det er litt greit, sånn bare for å skille dagene litt. Joa flink til å utsette jeg og, men får nå tatt det som regel hehe

Gjenstår bare å få klipt klørne...for det er ikke like gøy:p hehe
Tror både "mor" og vofs likte det godt. Kroppe min hadde ihvertfall godt av å stå der istedenfor å sitte på gulvet;)

Da er du flinkere enn meg, for det er det ikke alltid jeg får gjort nei:o hehe

Woop nå sitter jeg å venter på at mannen skal komme hjem:D helloo friday:dance011

Back
Topp