Skravletråd :)

Vi har jo allerede hatt flere lærerbytte,hun her er streng men fantastisk, akkurat en sånn lærer min trenger

Jeg syntes strenge lærere er undervurdert og mener at læreren til frøkna kunne hvert mye mer autoritær og streng. Du kan ikke unnskylde ting med at " jammen jeg snakket til henne, men hun hørte ikke" så slutt med babystemmen og vis hvem som bestemmer da....

Mine beste lærere var de som var strenge men rettferdige husker jeg.

Jeg syntes strenge lærere er undervurdert og mener at læreren til frøkna kunne hvert mye mer autoritær og streng. Du kan ikke unnskylde ting med at " jammen jeg snakket til henne, men hun hørte ikke" så slutt med babystemmen og vis hvem som bestemmer da....

Mine beste lærere var de som var strenge men rettferdige husker jeg.
min var også streng husker jeg , men godt likt.

God formiddag:D
Her pusses det for harde livet. Nettopp vært ute i garasjen og hentet kompressor så jeg kan blåse rent litt før jeg limer:)
Dere driver med da?

Du er tidlig på'n!
Jeg farger og striper håret:)

Tidlig nei. Vært våken i flere timer jo:p hehe
Må jo bli ferdig med senga før mini dukker opp;)

Hva slags farge da?:)

Her pusses det for harde livet. Nettopp vært ute i garasjen og hentet kompressor så jeg kan blåse rent litt før jeg limer:)
Dere driver med da?

Flink du er :) Gleder meg til å se resultatet :)

Jeg syr og vasker klær foreløpig :P

Flink du er :) Gleder meg til å se resultatet :)

Jeg syr og vasker klær foreløpig :P

Håper den blir brukbar:o

Flink du og da. Skulle vaska klær her og, men det var den multitaskinga da:p haha

Håper den blir brukbar:o

Flink du og da. Skulle vaska klær her og, men det var den multitaskinga da:p haha

Den blir nok kjempe bra skal du se :)

Men litt lettere å sette over en maskin på badet når jeg hadde tissepause og så sette seg å sy igjen da enn å hoppe mellom sengelaging og klesvask :P

Den blir nok kjempe bra skal du se :)

Men litt lettere å sette over en maskin på badet når jeg hadde tissepause og så sette seg å sy igjen da enn å hoppe mellom sengelaging og klesvask :P

Det er kanskje sant. Blir masse sagflis og:o

Er jo en fordel at den er klar når lille kommer, ja:D
Mørk brun bunnfarge og lyse striper:)

Syns jo det:p hehe
Er bare litt usikker på nå hvordan jeg vil ha understellet da....:confused:

Blir nok kjempefint:D

Back
Topp