jeg har tom skittentøyskurvGod formiddag alle sammen! Her står vaskemaskinen og durer, og vi er klare for ny dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har tom skittentøyskurvGod formiddag alle sammen! Her står vaskemaskinen og durer, og vi er klare for ny dag![]()
Vi har jo allerede hatt flere lærerbytte,hun her er streng men fantastisk, akkurat en sånn lærer min trenger
min var også streng husker jeg , men godt likt.Jeg syntes strenge lærere er undervurdert og mener at læreren til frøkna kunne hvert mye mer autoritær og streng. Du kan ikke unnskylde ting med at " jammen jeg snakket til henne, men hun hørte ikke" så slutt med babystemmen og vis hvem som bestemmer da....
Mine beste lærere var de som var strenge men rettferdige husker jeg.
God formiddagGod formiddag
Her pusses det for harde livet. Nettopp vært ute i garasjen og hentet kompressor så jeg kan blåse rent litt før jeg limer![]()
Dere driver med da?
God formiddag
Du er tidlig på'n!
Jeg farger og striper håret![]()
God formiddag
Her pusses det for harde livet. Nettopp vært ute i garasjen og hentet kompressor så jeg kan blåse rent litt før jeg limer![]()
Dere driver med da?
Flink du erGleder meg til å se resultatet
Jeg syr og vasker klær foreløpig![]()
Håper den blir brukbar
Flink du og da. Skulle vaska klær her og, men det var den multitaskinga dahaha
Den blir nok kjempe bra skal du se![]()
Men litt lettere å sette over en maskin på badet når jeg hadde tissepause og så sette seg å sy igjen da enn å hoppe mellom sengelaging og klesvask![]()
Det er kanskje sant. Blir masse sagflis og![]()
Så deiligjeg har tom skittentøyskurv
SpennendeGod formiddag
Jeg er på vei til frisøren!
Kos dere![]()
helt greit i grunnSå deilig![]()
Ja ikke sant, nei ta senga du og Vær fornøyd med det![]()
Er jo en fordel at den er klar når lille kommer, jaTidlig nei. Vært våken i flere timer johehe
Må jo bli ferdig med senga før mini dukker opp![]()
Hva slags farge da?![]()
Farging av min grå ettervekst og litt lyse striperSpennendeny frisyre eller bare freshing av den gamle?
Er jo en fordel at den er klar når lille kommer, ja
Mørk brun bunnfarge og lyse striper![]()
Du finner nok ut av detSyns jo dethehe
Er bare litt usikker på nå hvordan jeg vil ha understellet da....
Blir nok kjempefint![]()