skal du jobbe hele helgen da?Endelig helg
Skal jobbe jeg...![]()
Men det blir penger i kassa da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal du jobbe hele helgen da?Endelig helg
Skal jobbe jeg...![]()
Gjenstår bare å få klipt klørne...for det er ikke like gøyhehe
Tror både "mor" og vofs likte det godt. Kroppe min hadde ihvertfall godt av å stå der istedenfor å sitte på gulvet
Da er du flinkere enn meg, for det er det ikke alltid jeg får gjort neihehe
Endelig helg
Skal jobbe jeg...![]()
Jepp, natt i dag, i morgen og på søndagskal du jobbe hele helgen da?
Men det blir penger i kassa daDet er positivt.
Det håper jeg da virkeligMen det er sikkert noen stor smuglere å finne i natt da![]()
Får satse på at du ikke får så fint vær der du bor daJepp, natt i dag, i morgen og på søndag
Penger liker vi, så sånn sett er det greit![]()
Det håper jeg da virkelig
Vil ikke kjede meg på jobb![]()
Det er godtSitter og venter på kinamat![]()
Bedre sent enn aldri, er det ikke det dem sierHei damer!! Idag har jeg endelig fått kjøpt kjøkkenstolene jeg har sikla så lenge etter! MEN, de kommer ikke før uke 27/28D var så skuffende.
Namnam. Det var veeeldig godtDet er godt
Det spiste vi sist helg.
Hva slags kinamat var den?Namnam. Det var veeeldig godt![]()
Hva slags kinamat var den?
Mmmm... Vårruller, det er godt detBle kylling m/casheenøtter og cilli-/hvitløkssaus også en med innbakt and og sursøt sausog selvfølgelig et par vårruller
![]()
Hei damer!! Idag har jeg endelig fått kjøpt kjøkkenstolene jeg har sikla så lenge etter! MEN, de kommer ikke før uke 27/28D var så skuffende.
Ble kylling m/casheenøtter og cilli-/hvitløkssaus også en med innbakt and og sursøt sausog selvfølgelig et par vårruller
![]()
Mmmm... Vårruller, det er godt det
Hei damer!! Idag har jeg endelig fått kjøpt kjøkkenstolene jeg har sikla så lenge etter! MEN, de kommer ikke før uke 27/28D var så skuffende.