Skravletråd :)

Ja, det er jo en fin kombinasjon:) Greit å ha litt i mellom men ikke for mye liksom. Vår har jo fylt 6 når vi får nr to, så blir jo litt større forskjell. Hadde egentlig foretrukket å ha litt mindre forskjell mellom dem da (Har selv vokst opp med tette søsken, og synes det er fint). Meeen, så ble det nå bare ikke sånn da:) Fordelen er jo at eldste er veldig selvstendig når vi får to.

Ja det er jo en god fordel det da at eldste er litt mer selvstendig når nr 2 kommer

Det var jo en flott vektoppgang da:D
Ikke ofte man hører noen som vil legge på seg mer:p

Har prøvd i maaaange år, siden jeg alltid har ligget på grensa til undervektig eller under, men aldri fått til:p hehe
Da syns jeg at jeg kan få litt ekstra nå og beholde en del av det;) hehe

Mageomkretsen min er fortsatt mindre enn brystene da...vil ha større mage og:p haha

Jeg merker jo at hormonene tar overhånd innimellom men det er mer på den tårevåte siden og at jeg kanskje kan sprekke litt fortere enn vanlig. Men ikke veldig plagsomt...

Ja det er jo greit at du har energi til å gjennomføre treningen.

Bedre med tårer enn sinne kanskje ja;)
Bra det ikke er veldig plagsomt da

Ja det er stort sett det, men ikke alltid det passer seg å sitte å grine akkurat :P

Nei, det er sant. Men det passer seg uansett bedre enn å bli føy forbanna stort sett:p

Haha ja det er sant, men nå pleier ikke jeg å ha slike problemer med sinnet mitt da heldigvis :P

Høres bra ut;) hehe
Jeg har en tendens til å begynne å grine når jeg er sinna jeg da. Skjer heldigvis ikke så ofte:)

Fordi jeg fant ut at jeg måtte jo vite hvordan det kjennes ut :P Jeg trer på brukerne bleie og syntes at da burde jeg vite hvordan det kjennes ut for de å ha den på :P
Hehe...så smart tenkt:p
Regnet ikke med de var behagelige, nei:confused:

Har prøvd i maaaange år, siden jeg alltid har ligget på grensa til undervektig eller under, men aldri fått til:p hehe
Da syns jeg at jeg kan få litt ekstra nå og beholde en del av det;) hehe

Mageomkretsen min er fortsatt mindre enn brystene da...vil ha større mage og:p haha
Ja da skjønner jeg jo du ønsker å legge på deg:)
Satse på at magen kommer som et skudd de siste ukene:p

Ja selvfølgelig her gikk det 1-2 kurver jordbær om dagen :P nå har jeg falt for meloner og bananer også så det blir det og druer også :D Det er jo så godt :D Så lage smoothie av frosne jordbær og appelsinjuice er noe av det beste å drikke :D

Naaam!
Her måtte jeg kjøpe nektariner og idag visst :p

Naaam!
Her måtte jeg kjøpe nektariner og idag visst :p

Å det er godt! Jeg tenkte jeg skulle klare å la Vær å handle mer frukt før lørdag når vi skal på bondens marked jeg da :P men handlet jo frukt for 500 om mandagen så satser på at det holder :P

Back
Topp