Det er nok også det de kommer til å bli.Hm...de skulle vi vært å banka opphehe
Glad det bare er en serie og ikke virkelighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok også det de kommer til å bli.Hm...de skulle vi vært å banka opphehe
Enda godt det jaDet er nok også det de kommer til å bli.
Glad det bare er en serie og ikke virkelighet
Hva slags platetopp er det?Enda godt det ja
Fant ikke noe serie her i dag, men har fått bestilt platetopp da. Også hører jeg at mannen har våknet igjen, siden han driver og kaster bamse med vofsen
Mener det var en siemens han bestilte. InduksjonHva slags platetopp er det?
Frukt er nydelig og suntNå var det jammen godt med et nytt fruktfatom jeg skulle fått svangerskaps diabetes hadde jeg hatt alvorlige problemer for jeg spiser enorme mengder med frukt nå
Det er så deilig frukt og bær
![]()
Hihi...håper ikke han bråker sååå illeDet er sant. Da må det i tilfelle være snorkinga til mannenhahs
Du driver med i kveld da?
Frukt er nydelig og sunt
Gleder meg til de norske jordbærene kommer, jeg!
Tyter jordbær ut av øra på degJa de er best, men det har faktisk hvert mye gode jordbær å få tak i. Jeg har nemlig spist jordbær for et par tusen de siste mnd det er jeg sikker på![]()
Tyter jordbær ut av øra på deg
De belgiske i butikk nå er ikke så verst![]()
Mye godt nå som sommeren er på turJa jeg er redd det snart vokser jordbær en plass på megog så har vannmelonen begynt å bli god og så er det så masse annet god frukt
nam nam
Mye godt nå som sommeren er på tur![]()
Hehe...men man trenger ikke være gravid for å spise mye fruktJa og jeg gleder megOg siden jeg er høygravid i sommer har jeg en god unnskyldning til å spise så mye frukt at de trur det har klikka for meg
jeg kikker på disse hele vannmelonene og har så lyst på, men har jo ikke plass i kjøleskapet og hvertfall ikke nå som jeg har fylt det opp
![]()
Håper du får en fin nattTrur jeg tar kvelden nå, og satser på en grei natt![]()
Ja jeg er redd det snart vokser jordbær en plass på megog så har vannmelonen begynt å bli god og så er det så masse annet god frukt
nam nam
God morgenGod morgen alle sammen
Håper dere får en fin dag![]()
Hehe...men man trenger ikke være gravid for å spise mye frukt![]()
Haha, her har også jordbær og vannmelon blitt en slager.. Må helst ha litt av hver HVER dag
Omnomnom!!