Skravletråd :)

Nå var det jammen godt med et nytt fruktfat :D om jeg skulle fått svangerskaps diabetes hadde jeg hatt alvorlige problemer for jeg spiser enorme mengder med frukt nå :P Det er så deilig frukt og bær :D
Frukt er nydelig og sunt:D
Gleder meg til de norske jordbærene kommer, jeg!

Frukt er nydelig og sunt:D
Gleder meg til de norske jordbærene kommer, jeg!

Ja de er best, men det har faktisk hvert mye gode jordbær å få tak i. Jeg har nemlig spist jordbær for et par tusen de siste mnd det er jeg sikker på :P

Ja de er best, men det har faktisk hvert mye gode jordbær å få tak i. Jeg har nemlig spist jordbær for et par tusen de siste mnd det er jeg sikker på :P
Tyter jordbær ut av øra på deg:p
De belgiske i butikk nå er ikke så verst;)

Tyter jordbær ut av øra på deg:p
De belgiske i butikk nå er ikke så verst;)

Ja jeg er redd det snart vokser jordbær en plass på meg :P og så har vannmelonen begynt å bli god og så er det så masse annet god frukt :D nam nam

Mye godt nå som sommeren er på tur:D

Ja og jeg gleder meg :D Og siden jeg er høygravid i sommer har jeg en god unnskyldning til å spise så mye frukt at de trur det har klikka for meg :P jeg kikker på disse hele vannmelonene og har så lyst på, men har jo ikke plass i kjøleskapet og hvertfall ikke nå som jeg har fylt det opp :P

Ja og jeg gleder meg :D Og siden jeg er høygravid i sommer har jeg en god unnskyldning til å spise så mye frukt at de trur det har klikka for meg :P jeg kikker på disse hele vannmelonene og har så lyst på, men har jo ikke plass i kjøleskapet og hvertfall ikke nå som jeg har fylt det opp :P
Hehe...men man trenger ikke være gravid for å spise mye frukt:p

Ja jeg er redd det snart vokser jordbær en plass på meg :P og så har vannmelonen begynt å bli god og så er det så masse annet god frukt :D nam nam

Haha, her har også jordbær og vannmelon blitt en slager.. Må helst ha litt av hver HVER dag :p
Omnomnom!!

Hehe...men man trenger ikke være gravid for å spise mye frukt:p

Hehe nei det gjør man ikke, men det er jo ikke måte på å jeg spiser om dagen. Spiser mest frukt nå og når varmen kommer tenker jeg at jeg kommer til å leve på saftis og frukt :D

Haha, her har også jordbær og vannmelon blitt en slager.. Må helst ha litt av hver HVER dag :p
Omnomnom!!

Ja selvfølgelig her gikk det 1-2 kurver jordbær om dagen :P nå har jeg falt for meloner og bananer også så det blir det og druer også :D Det er jo så godt :D Så lage smoothie av frosne jordbær og appelsinjuice er noe av det beste å drikke :D

Back
Topp