Skravletråd :)

Hehe nei det gjør man ikke, men det er jo ikke måte på å jeg spiser om dagen. Spiser mest frukt nå og når varmen kommer tenker jeg at jeg kommer til å leve på saftis og frukt :D
Mmm...høres nydelig ut:D
Og bedre enn sjokolade og potetgull:cool:

Mmm...høres nydelig ut:D
Og bedre enn sjokolade og potetgull:cool:

Ja det er helt sant! Og for meg som er litt dårlig til å drikke så er det veldig greit med masse vannmelon og druer :D Ulempen er jo at jeg må tisse hele tia da :P

Ja det er helt sant! Og for meg som er litt dårlig til å drikke så er det veldig greit med masse vannmelon og druer :D Ulempen er jo at jeg må tisse hele tia da :P
Haha...da får du ihvertfall nok væske:p
Du får ta på en bleie:cool:

God morgen.
Her regner det og er skikkelig grått i dag:( vil ha soool!

Dere skal i dag da?

Hva skjeddemed det fine været som var forrige uke da. Nå er det jo bare regn

Det var vist så mye regn fordi naturen trengte det. Slik at vi skal få grønn plen... men vi får jo håpe det regner fra seg nå så kan det bli fint igjen snart :)

Det var vist så mye regn fordi naturen trengte det. Slik at vi skal få grønn plen... men vi får jo håpe det regner fra seg nå så kan det bli fint igjen snart :)

Jeg må klippe plenen først syns jeg:o

God morgen.
Her regner det og er skikkelig grått i dag:( vil ha soool!

Dere skal i dag da?

God morgen :) Det regner her og, masse masse vann som kommer ned... nei her skal jeg bare pusle litt hjemme, vaske klær og ta livet med ro frem til jeg skal på utviklingssamtale på skolen :)

Haha begynner den å gro? Men har du egentlig noe særlig plen igjen da?

Har masse plen igjen faktisk og den ser ut som en skog:o haha
Steinene tok ikke 1,5 mål;)

Jeg har grønn plen, så da trenger jeg ikke regn ;) år håpe den kommer snart hvertfll

Haha nei det hadde hvert noen voldsomme steine isåfall :P naturplen er jo ganske fint det og da haha :P

Tja, hadde det ikke vært helt innpå naboen så:p
Heldigvis er det ingen av de som klipper så mye mer da, så går vel litt i ett;) hehe
Du skal i dag da?

Tja, hadde det ikke vært helt innpå naboen så:p
Heldigvis er det ingen av de som klipper så mye mer da, så går vel litt i ett;) hehe
Du skal i dag da?

Haha ja men det spiller da ingen rolle, dere liker bare det naturlige over å ha lang plen haha :P

Nei bare gjøre litt smått her hjemme og vaske klær så er det utviklingssamtale på skolen i dag :)

Haha ja men det spiller da ingen rolle, dere liker bare det naturlige over å ha lang plen haha :P

Nei bare gjøre litt smått her hjemme og vaske klær så er det utviklingssamtale på skolen i dag :)

Får vel tatt det etterhvert:) hehe

Hva går slike samtaler ut på da? :) hvor flink jenta di er?

Back
Topp