Mmm...høres nydelig utHehe nei det gjør man ikke, men det er jo ikke måte på å jeg spiser om dagen. Spiser mest frukt nå og når varmen kommer tenker jeg at jeg kommer til å leve på saftis og frukt![]()
Og bedre enn sjokolade og potetgull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm...høres nydelig utHehe nei det gjør man ikke, men det er jo ikke måte på å jeg spiser om dagen. Spiser mest frukt nå og når varmen kommer tenker jeg at jeg kommer til å leve på saftis og frukt![]()
Mmm...høres nydelig ut
Og bedre enn sjokolade og potetgull![]()
Haha...da får du ihvertfall nok væskeJa det er helt sant! Og for meg som er litt dårlig til å drikke så er det veldig greit med masse vannmelon og druerUlempen er jo at jeg må tisse hele tia da
![]()
Haha...da får du ihvertfall nok væske
Du får ta på en bleie![]()
Hva skjeddemed det fine været som var forrige uke da. Nå er det jo bare regn
Det var vist så mye regn fordi naturen trengte det. Slik at vi skal få grønn plen... men vi får jo håpe det regner fra seg nå så kan det bli fint igjen snart![]()
Jeg må klippe plenen først syns jeg![]()
God morgen.
Her regner det og er skikkelig grått i dagvil ha soool!
Dere skal i dag da?
Haha begynner den å gro? Men har du egentlig noe særlig plen igjen da?
Jeg har grønn plen, så da trenger jeg ikke regnDet var vist så mye regn fordi naturen trengte det. Slik at vi skal få grønn plen... men vi får jo håpe det regner fra seg nå så kan det bli fint igjen snart![]()
Har masse plen igjen faktisk og den ser ut som en skoghaha
Steinene tok ikke 1,5 mål![]()
Jeg har grønn plen, så da trenger jeg ikke regnår håpe den kommer snart hvertfll
Haha nei det hadde hvert noen voldsomme steine isåfallnaturplen er jo ganske fint det og da haha
![]()
hehehe, da er det bare å avlyse regnetSå bra da kan vi avlyse resten av regnet dajeg trenger ikke grønn plen, jeg tar heller grus for det trenger ikke å klippes
![]()
Tja, hadde det ikke vært helt innpå naboen så
Heldigvis er det ingen av de som klipper så mye mer da, så går vel litt i etthehe
Du skal i dag da?
hehehe, da er det bare å avlyse regnet
Haha ja men det spiller da ingen rolle, dere liker bare det naturlige over å ha lang plen haha![]()
Nei bare gjøre litt smått her hjemme og vaske klær så er det utviklingssamtale på skolen i dag![]()
Skikkelig dritt! I går var det riktignok sol her, men ikke hele dagen.Hva skjeddemed det fine været som var forrige uke da. Nå er det jo bare regn