Skravletråd :)

Får vel tatt det etterhvert:) hehe

Hva går slike samtaler ut på da? :) hvor flink kenta di er?

Ja man må vel det.. det er det samme som konferansetime som det het når jeg var barn. De har 2 i året, den ene skal ungene være med på og den andre er uten barn.

God morgen:D
Samme vær som her det..
Idag er det trening og shopping:D
Du da?

Ikke noe koselig:p

Skal på basdengtrening i dag, siden fysioterapeuten skal på kurs i morgen:)
Før det tenkte jeg at jeg skulle prøve å få gjort litt på senga til mini:)
Sutrer litt over vekta mi da:p vil gå opp 5 kg til, men har bare gått opp 0,1 kg de siste 2 ukene:p

Hva skal du shoppe?:)

Ja man må vel det.. det er det samme som konferansetime som det het når jeg var barn. De har 2 i året, den ene skal ungene være med på og den andre er uten barn.

Aha. Blir spennende å høre om de har noe fornuftig å si da:)
Men det skal vel gå greit vel? ;)

Ja er jo alltid det :) Men kjenner det er godt jeg er i godt humør i dag for det er et par ting jeg skal ta opp :P

Hehe. Da er det kanskje greit å være i godt humør ja. Hvis ikke kan det hende det ikke går så bra allikevel:o ;)

Hehe. Da er det kanskje greit å være i godt humør ja. Hvis ikke kan det hende det ikke går så bra allikevel:o ;)

Haha ja det hadde hvert fare for at det kan ta litt av eller at tårene hadde begynt å trille om hormonbomba hadde hvert aktivert i dag :P

Haha ja det hadde hvert fare for at det kan ta litt av eller at tårene hadde begynt å trille om hormonbomba hadde hvert aktivert i dag :P

Får håpe det holder seg unna da;) når er samtalen da?

Det går nok bra, jeg føler meg veldig rolig og harmonisk i dag så med mindre det skulle skje noe så snur nok ikke humøret :) den er kl 13.30 i dag :)

Da er det kanskje greit at du ikke har så mange planer da, så er det ikke så mye som kan trigge det heller;) hehe

Samme tid som jeg skal bade da:)

Siste rydde innsats i dag.

Skal rydde gangen, støvsuge og vaske gangen, vaske badet nede samt gjeste doen.
Det er ikke ille der, så det bør ikke ta så fryktelig lang tid.

Kjenner bare jeg har så fryktelig vanskelig for å komme igang..

Da er det kanskje greit at du ikke har så mange planer da, så er det ikke så mye som kan trigge det heller;) hehe

Samme tid som jeg skal bade da:)

Hehe ja det er veldig greit at jeg ikke har for mye på planen, for det skal ikke så mye til før humøret faller men det er vel av andre grunner enn hormonene vil jeg tru egentlig...

Du bader så tidlig på ettermiddagen ja, det er jo litt greit at det ikke er så seint :)

Hehe ja det er veldig greit at jeg ikke har for mye på planen, for det skal ikke så mye til før humøret faller men det er vel av andre grunner enn hormonene vil jeg tru egentlig...

Du bader så tidlig på ettermiddagen ja, det er jo litt greit at det ikke er så seint :)

Ja, er vel mye som kan forandre humøret som ikke er hormoner. Merker ikke så mye av hormonene selv, men føler liksom at noen kanskje skylder på dem om jeg er i dårlig humør en dag. F.eks da jeg ble grinete på en kompis av min bror. Det skjer fint uten hormoner for å si det sånn:p haha

Er egentlig fredager kl 14, men fysioterapeuten skal visst på kurs i morgen så det ble flyttet til i dag:)
Veldig greit at det ikke er senere ja, for da vet jeg ikke om energien hadde tillatt det:o hehe

Siste rydde innsats i dag.

Skal rydde gangen, støvsuge og vaske gangen, vaske badet nede samt gjeste doen.
Det er ikke ille der, så det bør ikke ta så fryktelig lang tid.

Kjenner bare jeg har så fryktelig vanskelig for å komme igang..

Stå på, dette klarer du;)
Jeg skal komme meg opp fra sofaen, få på noen klær og fortsette litt snekring tenkte jeg

Back
Topp