Hihi...nei, da hadde det vært greit å holde seg innendørsHaha ja stikke innom jobb og hente meg noen bleierda hadde jeg ikke gått noen plass hvertfall haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...nei, da hadde det vært greit å holde seg innendørsHaha ja stikke innom jobb og hente meg noen bleierda hadde jeg ikke gått noen plass hvertfall haha
God morgenGod morgen.
Her regner det og er skikkelig grått i dagvil ha soool!
Dere skal i dag da?
Det ble kanskje brukt opp?!Hva skjeddemed det fine været som var forrige uke da. Nå er det jo bare regn
Får vel tatt det etterhverthehe
Hva går slike samtaler ut på da?hvor flink kenta di er?
Hihi...nei, da hadde det vært greit å holde seg innendørs![]()
God morgen
Samme vær som her det..
Idag er det trening og shopping
Du da?
Ja man må vel det.. det er det samme som konferansetime som det het når jeg var barn. De har 2 i året, den ene skal ungene være med på og den andre er uten barn.
Fott, godt du tar jobbenJeg skal sende regnet en sms og gi beskjed jeg da![]()
Aha. Blir spennende å høre om de har noe fornuftig å si da
Men det skal vel gå greit vel?![]()
Ja er jo alltid detMen kjenner det er godt jeg er i godt humør i dag for det er et par ting jeg skal ta opp
![]()
Hehe. Da er det kanskje greit å være i godt humør ja. Hvis ikke kan det hende det ikke går så bra allikevel![]()
![]()
Haha ja det hadde hvert fare for at det kan ta litt av eller at tårene hadde begynt å trille om hormonbomba hadde hvert aktivert i dag![]()
Får håpe det holder seg unna danår er samtalen da?
Det går nok bra, jeg føler meg veldig rolig og harmonisk i dag så med mindre det skulle skje noe så snur nok ikke humøretden er kl 13.30 i dag
![]()
Da er det kanskje greit at du ikke har så mange planer da, så er det ikke så mye som kan trigge det hellerhehe
Samme tid som jeg skal bade da![]()
Hehe ja det er veldig greit at jeg ikke har for mye på planen, for det skal ikke så mye til før humøret faller men det er vel av andre grunner enn hormonene vil jeg tru egentlig...
Du bader så tidlig på ettermiddagen ja, det er jo litt greit at det ikke er så seint![]()
Siste rydde innsats i dag.
Skal rydde gangen, støvsuge og vaske gangen, vaske badet nede samt gjeste doen.
Det er ikke ille der, så det bør ikke ta så fryktelig lang tid.
Kjenner bare jeg har så fryktelig vanskelig for å komme igang..