AhaFarging av min grå ettervekst og litt lyse striper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaFarging av min grå ettervekst og litt lyse striper![]()
Kan jeg tenke meg! Jeg har stappet tørketrommelen alt for full så nå blir den aldri ferdighelt greit i grunn
Det gjør jeg også.Kan jeg tenke meg! Jeg har stappet tørketrommelen alt for full så nå blir den aldri ferdig![]()
Ferdig med hjørnenenå er det bare resten igjen
![]()
Samme herDet gjør jeg også.
Har en vaskemaskin med 11 kilo kapasitet, og en tørketrommel med 6..
Vår tørketrommel begynner å dra på årene så venter egentlig på at den skal bli litt syk slik at jeg kan kjøpe ny med større kapasitetSamme herBare at det er 8 og 5 kg. Veldig dumt. Men men.. Blir vel tørt en gang
![]()
Jeg vetAhaDeilig å være hos frisøren. Man føler seg som et nytt menneske etterpå
Joda. Verste jobben er gjort egentlig. Bare så kjedelig å vente på at ting skal tørkeMen da går det jo fremover![]()
Jeg har vært fraværende noen dager. Er det bedsiden som nærmer seg slutten??Joda. Verste jobben er gjort egentlig. Bare så kjedelig å vente på at ting skal tørke
Kanskje nå jeg skulle gjort noe annet fornuftig?![]()
Jeg har vært fraværende noen dager. Er det bedsiden som nærmer seg slutten??
Joda. Verste jobben er gjort egentlig. Bare så kjedelig å vente på at ting skal tørke
Kanskje nå jeg skulle gjort noe annet fornuftig?![]()
Haha Neida egentlig så er det vel det man burde for setter man seg så er det ofte gjort
Det tok litt tid men nå er det rent og pent til helgen her hjemmejeg har nemlig laget meg en greie på at jeg skal ikke drive med husarbeid i helgene nå som jeg er sykemeldt. Prøver å gjøre noe i ukedagene istedet og heller ha helgene "fri" for å skille litt på de
![]()
Jeg ønsker meg en med uttak i veggen. Kondens er noe dritt!Vår tørketrommel begynner å dra på årene så venter egentlig på at den skal bli litt syk slik at jeg kan kjøpe ny med større kapasitet![]()
Jeg klippa vofsen min jeghan koste seg på stellebordet og fulgte med ut av vinduet
hehe
Høres ut som en lur plan. Gjør egentlig det jeg og, men er så flink til å utsette vettuhaha
Ja men det likte han nok godt![]()
Ja det er litt greit, sånn bare for å skille dagene litt. Joa flink til å utsette jeg og, men får nå tatt det som regel hehe
Hihi...uhell på Hvaltorget?Fikk erfare i dag, at man aldri har nok skift med seg![]()
Endelig helgWoop nå sitter jeg å venter på at mannen skal komme hjemhelloo friday
![]()