God morgen.God morgenlegitime om litt
Deg eller frøkna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.God morgenlegitime om litt
Må ber få flyttet U som sover på fanget mittStå på, dette klarer du
Jeg skal komme meg opp fra sofaen, få på noen klær og fortsette litt snekring tenkte jeg

MegGod morgen.
Deg eller frøkna?
TakkGod morgenlykke til hos legen
Lykke til.Megskal se på noen fø flekker som jeg egentlig skulle fjernet i fjord, men så ble det sommer, også ble jeg gravid
så nå er jeg klar
også må jeg en eller annen form for prevensjon
![]()
Takkblir noen arr trur jeg. Og tom lommebok, for mannen hadde spjæla tanna så han må fikse den
![]()
Må ber få flyttet U som sover på fanget mitt![]()
HahaJa og jeg som har testet ut disse bleiene må si at de er ikke så gode å ha på seg![]()
0,1 kg er ikke mye...hvor mye har du gått opp hittil totalt da?Ikke noe koselig
Skal på basdengtrening i dag, siden fysioterapeuten skal på kurs i morgen
Før det tenkte jeg at jeg skulle prøve å få gjort litt på senga til mini
Sutrer litt over vekta mi davil gå opp 5 kg til, men har bare gått opp 0,1 kg de siste 2 ukene
Hva skal du shoppe?![]()
Lykke til.
Har noen føflekker jeg burde ha sjekket selv, men bare utsetter det
Ja skal fjerne en egentlig. For den er ekkel. Kan flytte på denFjerne føflekker var det? Mange eller?
Huff da. Den tanna blir vel kanskje det dyreste ja. Hvordan klarte han det da?![]()
Han legger seg som regel til rette og sover der etter mat, og pleier å bare la han sove der..Han er glad i fanget tiø mamma har jeg skjønt♡
Kjenner jeg får dårlig samvittighet av å lese innleggene dineSiste rydde innsats i dag.
Skal rydde gangen, støvsuge og vaske gangen, vaske badet nede samt gjeste doen.
Det er ikke ille der, så det bør ikke ta så fryktelig lang tid.
Kjenner bare jeg har så fryktelig vanskelig for å komme igang..
0,1 kg er ikke mye...hvor mye har du gått opp hittil totalt da?
Skal kjøpe noen bursdagsgaver, litt klær og litt sminke![]()
Det skal du ikke ha.Kjenner jeg får dårlig samvittighet av å lese innleggene dine![]()
Det var jo en flott vektoppgang daHar gått opp 11, 3 kg totalt, så skal ikke klage sånn setthehe
Men jeg regner med å miste 5-6 kg ved fødsel og da går jeg under der jeg vil være
Kose deg på shopping da![]()
Ja skal fjerne en egentlig. For den er ekkel. Kan flytte på denog den plager meg litt, og da tar jeg like godt alle som står ut !
Nei det vet jeg ikke, men har vært hos tannlegen mange ganger med den
Ja, er vel mye som kan forandre humøret som ikke er hormoner. Merker ikke så mye av hormonene selv, men føler liksom at noen kanskje skylder på dem om jeg er i dårlig humør en dag. F.eks da jeg ble grinete på en kompis av min bror. Det skjer fint uten hormoner for å si det sånnhaha
Er egentlig fredager kl 14, men fysioterapeuten skal visst på kurs i morgen så det ble flyttet til i dag
Veldig greit at det ikke er senere ja, for da vet jeg ikke om energien hadde tillatt dethehe
Hahahvorfor har du testet dem?!