Skravletråd :)

Takk :) blir noen arr trur jeg. Og tom lommebok, for mannen hadde spjæla tanna så han må fikse den :P

Fjerne føflekker var det? Mange eller?
Huff da. Den tanna blir vel kanskje det dyreste ja. Hvordan klarte han det da? :(

Ikke noe koselig:p

Skal på basdengtrening i dag, siden fysioterapeuten skal på kurs i morgen:)
Før det tenkte jeg at jeg skulle prøve å få gjort litt på senga til mini:)
Sutrer litt over vekta mi da:p vil gå opp 5 kg til, men har bare gått opp 0,1 kg de siste 2 ukene:p

Hva skal du shoppe?:)
0,1 kg er ikke mye...hvor mye har du gått opp hittil totalt da?:)
Skal kjøpe noen bursdagsgaver, litt klær og litt sminke;)

Lykke til.
Har noen føflekker jeg burde ha sjekket selv, men bare utsetter det
Fjerne føflekker var det? Mange eller?
Huff da. Den tanna blir vel kanskje det dyreste ja. Hvordan klarte han det da? :(
Ja skal fjerne en egentlig. For den er ekkel. Kan flytte på den :P og den plager meg litt, og da tar jeg like godt alle som står ut !

Nei det vet jeg ikke, men har vært hos tannlegen mange ganger med den

0,1 kg er ikke mye...hvor mye har du gått opp hittil totalt da?:)
Skal kjøpe noen bursdagsgaver, litt klær og litt sminke;)

Har gått opp 11, 3 kg totalt, så skal ikke klage sånn sett;) hehe
Men jeg regner med å miste 5-6 kg ved fødsel og da går jeg under der jeg vil være:p

Kose deg på shopping da;)

Har gått opp 11, 3 kg totalt, så skal ikke klage sånn sett;) hehe
Men jeg regner med å miste 5-6 kg ved fødsel og da går jeg under der jeg vil være:p

Kose deg på shopping da;)
Det var jo en flott vektoppgang da:D
Ikke ofte man hører noen som vil legge på seg mer:p

Ja skal fjerne en egentlig. For den er ekkel. Kan flytte på den :P og den plager meg litt, og da tar jeg like godt alle som står ut !

Nei det vet jeg ikke, men har vært hos tannlegen mange ganger med den

Gjorde det samme noen år tilbake. Var en som ble revet opp av bhkanten, så tok like gjerne alle som stakk litt ut på ryggen:p hehe

Kjedelig når det blir sånn da. Håper de klarer å fikse på det nå da

Ja, er vel mye som kan forandre humøret som ikke er hormoner. Merker ikke så mye av hormonene selv, men føler liksom at noen kanskje skylder på dem om jeg er i dårlig humør en dag. F.eks da jeg ble grinete på en kompis av min bror. Det skjer fint uten hormoner for å si det sånn:p haha

Er egentlig fredager kl 14, men fysioterapeuten skal visst på kurs i morgen så det ble flyttet til i dag:)
Veldig greit at det ikke er senere ja, for da vet jeg ikke om energien hadde tillatt det:o hehe

Jeg merker jo at hormonene tar overhånd innimellom men det er mer på den tårevåte siden og at jeg kanskje kan sprekke litt fortere enn vanlig. Men ikke veldig plagsomt...

Ja det er jo greit at du har energi til å gjennomføre treningen.

Back
Topp