Hehe...de klistremerkene bryr de seg ikke om
Men ikke sikkert det er postmannen sin skyld damange andre som kjører rundt med reklame..
Jeg begynner å lure på om de klistremerkene bare er til pynt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...de klistremerkene bryr de seg ikke om
Men ikke sikkert det er postmannen sin skyld damange andre som kjører rundt med reklame..
Hei. Akkurat ferdig med middag herHei hå! Hva driver dere med i ettermiddag?![]()
Hehe
Du får pushe på litt![]()
Dagens ungdom er ikke som oss veit duJeg begynner å lure på om de klistremerkene bare er til pyntJa der sa du noe, jeg gikk med reklame i min ungdomstid, men passet på å ikke dytte reklame ned i postkasser med "nei takk" klistremerke på
![]()
Dagens ungdom er ikke som oss veit du![]()
Haha ja de har mye å lære av oss som er litt eldreDagens ungdom er ikke som oss veit du![]()
Ja det blir gjerne litt "kan du gjøre som du har fått beskjed om?" Haha men men jeg vet jo at hun har ganske god tid, hun er ikke en stresset person skal jeg love deg![]()
Hei. Akkurat ferdig med middag her
Enn der?
Hehe, greit å ikke være stresset da![]()
Snakk om å bli forvirra da!! føler hele tiden at det er fredag i dag![]()
Haha...er nok stor forskjell på det rundt omkring, jaMen jeg vil nå ikke si at de som leverer reklame hos meg kan kalles ungdom assåfor noen av de kunne hvert foreldrene mine haha
jeg vet! å vips så har jeg mammaperm!Ja jeg er helt på bærtur jeg og. Og i mai er det så mange helger som gjør meg forvirra. Nå er det 1 mai i morra, så har vi himmelspretten og så er det pinse og alle de er jo langhelger![]()
La merke til det duHaha ja de har mye å lære av oss som er litt eldre
legg merke til at jeg ikke brukte ordet "gammel"![]()
Det er det nok mange som følerSnakk om å bli forvirra da!! føler hele tiden at det er fredag i dag![]()
Her blir det nok en serie når jentungen har sovnet og litt dessertAkkurat spist her og.. Np er gubben rastløs, så vet ikke hva vi skal enda![]()
tror det jeg ogsåDet er det nok mange som føler![]()
Veldig godt at det er torsdag daDet er det nok mange som føler![]()