Skravletråd :)

Hehe, huffda...det må du ikke få! :p

Vel jeg teller stadigvekk til 10 bare for å ikke irritere meg over at det er mulig å være såååå treg :P Og jeg fikk skryt av de i barnehagen fordi kunne ikke skjønne at jeg kunne ha så stor tålmodighet :P

Jeg skal på vikingmarkeder og sove i telt :D trur jeg skal huske å sjekke luftmadrassen hver kveld så jeg ikke våkner om morran og må ha hjelp til å komme meg opp av en madrass med lite luft haha :p
Det hørtes fryktelig gøy ut :)

Herregud jeg bladde nedover og trodde jeg leste nicket "nedentiloppåtreet".
Det var nøttelitenitreet.

Flere med lesefeil?

Hmm..
Hvordan ta dette opp med barnehagen til frøkna :P

De holder i disse dager på å pusse opp barnehagen til frøkna.
Av den grunn kan de ikke være innendørs så for tiden er de en utebarnehage, og de har satt opp en lavo.
Frøkna virkelig elsker det, og er så utslitt når hun kommer hjem på ettermiddagen at leggingen som tidvis har vær vanskelig, nå går som en drøm.
Jeg vil de skal fortsette med utebarnehage..

Vel jeg teller stadigvekk til 10 bare for å ikke irritere meg over at det er mulig å være såååå treg :P Og jeg fikk skryt av de i barnehagen fordi kunne ikke skjønne at jeg kunne ha så stor tålmodighet :P

Haha :p er det såpass?
Tålmodighet er jo bare bra å ha da ;)

Hmm..
Hvordan ta dette opp med barnehagen til frøkna :P

De holder i disse dager på å pusse opp barnehagen til frøkna.
Av den grunn kan de ikke være innendørs så for tiden er de en utebarnehage, og de har satt opp en lavo.
Frøkna virkelig elsker det, og er så utslitt når hun kommer hjem på ettermiddagen at leggingen som tidvis har vær vanskelig, nå går som en drøm.
Jeg vil de skal fortsette med utebarnehage..
Haha...høres fantastisk ut:D:D

Back
Topp