Her blir det nok en serie når jentungen har sovnet og litt dessert![]()
Nå blir det visst ut på besøk her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det nok en serie når jentungen har sovnet og litt dessert![]()
Hehe, huffda...det må du ikke få!![]()
Det hørtes fryktelig gøy utJeg skal på vikingmarkeder og sove i telttrur jeg skal huske å sjekke luftmadrassen hver kveld så jeg ikke våkner om morran og må ha hjelp til å komme meg opp av en madrass med lite luft haha
![]()
Det hørtes fryktelig gøy ut![]()
hørtes sykt digg ut!
skjønner jegD er d!! Gleder meg skikkelig!!
ikke dårligHerregud jeg bladde nedover og trodde jeg leste nicket "nedentiloppåtreet".
Det var nøttelitenitreet.
Flere med lesefeil?
Vel jeg teller stadigvekk til 10 bare for å ikke irritere meg over at det er mulig å være såååå tregOg jeg fikk skryt av de i barnehagen fordi kunne ikke skjønne at jeg kunne ha så stor tålmodighet
![]()
Kos dere masseNå blir d straks nachos! Har lagd guacamole for første gang på lenge. Hadde helt glemt hvor godt d var
Må bare få lillesøster til å sovne nå![]()
Haha...jeg ogsåTrur ikke den hadde funket på pappa heller, men jeg er jo pappas lille jente så slipper å smiske egentlig haha![]()
Er på jobb nåja ikke santhehehe når skulle du på jobb i natt?
Stakkars, nattevakt i dag også...Kos dere masse
Misunner dere som kan være hjemme i sofaen altså![]()
Skjer det noe spennende der da?Er på jobb nå![]()
står du å titter på fly? må jo friste å bare sette seg på ett å fly til varmere strøkEr på jobb nå![]()
Er det sant?!Herregud jeg bladde nedover og trodde jeg leste nicket "nedentiloppåtreet".
Det var nøttelitenitreet.
Flere med lesefeil?
Haha...høres fantastisk utHmm..
Hvordan ta dette opp med barnehagen til frøkna
De holder i disse dager på å pusse opp barnehagen til frøkna.
Av den grunn kan de ikke være innendørs så for tiden er de en utebarnehage, og de har satt opp en lavo.
Frøkna virkelig elsker det, og er så utslitt når hun kommer hjem på ettermiddagen at leggingen som tidvis har vær vanskelig, nå går som en drøm.
Jeg vil de skal fortsette med utebarnehage..
Det er ikke noe bedre enn å få hjem ei jente som riktignok er ekstremt skitten, men som har hatt det så braHaha...høres fantastisk ut![]()
Barn skal være skitneDet er ikke noe bedre enn å få hjem ei jente som riktignok er ekstremt skitten, men som har hatt det så bra