Haha...er nok stor forskjell på det rundt omkring, ja![]()
Ja for selv om jeg ikke regner folk i 50 årene for gammel, så syntes jeg det er drøyt å kalle de ungdom haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...er nok stor forskjell på det rundt omkring, ja![]()
jeg vet! å vips så har jeg mammaperm!
da har jeg forhåpentligvis lille bror kommet ut ..Ja ikke sant, det er ikke så lenge igjen nå! Jeg er sykemeldt da men går Jon i permisjon 29 juni og det er ikke så lenge igjen akkurat :O
Det hadde jeg faktisk!tror det jeg ogsåDu har jo til og med glemt at det er natt til 1. mai i dag
![]()
Jepp, blir skikkelig lang helgVeldig godt at det er torsdag da![]()
da har jeg forhåpentligvis lille bror kommet ut ..
siden jeg har termin 20.juni
hahahaha hvem skal ellers passe på degDet hadde jeg faktisk!godt jeg har dere
![]()
Litt drøyt, ja...men de hadde elsket detJa for selv om jeg ikke regner folk i 50 årene for gammel, så syntes jeg det er drøyt å kalle de ungdom haha![]()
Litt drøyt, ja...men de hadde elsket det![]()
Har ingen andre enn dere, jeghahahaha hvem skal ellers passe på deg![]()
hva skal dere?Ja vi får satse på at han har kommet ut dajeg syntes egentlig at lillebror her og kan komme til da for ellers så kan han holde seg inne noen dager over termin så ikke ferieplanene mine blir spolert haha
![]()
nei ikke sant! da er det bra du har ossHar ingen andre enn dere, jeg![]()
Hihi...smisk, smisk liksomJada det hadde de noksikker på at pappa hadde fått seg en god latter om jeg hadde kalt han ungdom for så å lure på hva jeg ville ha gjort
![]()
hva skal dere?
Flaks for megnei ikke sant! da er det bra du har oss![]()
Hihi...smisk, smisk liksom
Hadde ikke funket her![]()
ja ikke santFlaks for meg![]()
hørtes sykt digg ut!Nå blir d straks nachos! Har lagd guacamole for første gang på lenge. Hadde helt glemt hvor godt d var
Må bare få lillesøster til å sovne nå![]()
Ja hun lider hvertfall ikke av helseproblemer som man kan få pga stressDerimot er det fare for at moren får magesår innen frøkna er 18
![]()