Kos degStille på BV og solen titter frem...
Tror jeg tar en tur ut og handler nå
Snakkes senere
Er på mc'ern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degStille på BV og solen titter frem...
Snakkes senere
Stille på BV og solen titter frem...
Snakkes senere
Kos deg på turStille på BV og solen titter frem...
Snakkes senere
Hvor skal dere?Kengubarnet er hentet, vi har gått en liten tur me hunden! Nå er det vel snart åpakke før vi skal dra
Skulle kommet å laget no action for degLite action
Kjedelig trafikk..
Passer dere ennå?Kengubarnet er hentet, vi har gått en liten tur me hunden! Nå er det vel snart åpakke før vi skal dra
Det hadde vært innmari hyggeligSkulle kommet å laget no action for deg![]()
Har akkurat handlet inn for neste uke. Sitter I bilen og skal til å hente eldste på SFO.Hei hå! Hva driver dere med i ettermiddag?![]()
Har akkurat handlet inn for neste uke. Sitter I bilen og skal til å hente eldste på SFO.
Hei hå! Hva driver dere med i ettermiddag?![]()
Vi skal avgårde til balletten bare den ungen får gjort deg klarJada hun er lettere treg hehe
Jepp.Tatt hele ukeshandelen?
Flink da!
Jepp.
Skulle egentlig ta den i morgen siden det er fredag, men butikken er stengt på 1. mai
vurderer nesten å stå i vinduet neste kaste reklamen etter postmannen neste gang han kommerDet gjør vi jaPasser dere ennå?
Hehe...de klistremerkene bryr de seg ikke omAltså hva er greia med at de som kommer med post hit bare stapper postkassen vår full av reklamevi har ett ganske tydelig klistremerke der det står "nei takk til reklame" Dette er 3 gangen denne uka det skjer
vurderer nesten å stå i vinduet neste kaste reklamen etter postmannen neste gang han kommer
![]()