Skal ikke mye til for at det blir mer ihvertfallSikkert mer å hente i natt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke mye til for at det blir mer ihvertfallSikkert mer å hente i natt da![]()
ja det vil jeg silo godt da.
oij oij oijHaha, hadde jeg og gjort
Nå røpte nettopp ene ungen at en kollega har kjøpt klær til babyen
Tipper det er til babyshower imorgen![]()
Skal ikke mye til for at det blir mer ihvertfall![]()
Fader, det hadde jeg glemt!!Haha var det så ille jaMen husk på at nå er det natt til 1 mai så da er det sikkert masse håpløse folk som har med ting de ikke skal
![]()
oij oij oij![]()
hehe man kan ikke fortelle de små noe som helst![]()
Glad jeg bor i Sverige jegFader, det hadde jeg glemt!!
Mye fyll og spetakkel da...
Heldig duGlad jeg bor i Sverige jeg![]()
Haha... Ja. GODT å slippe det bråket der altså! :-DHeldig du![]()
Fader, det hadde jeg glemt!!
Mye fyll og spetakkel da...
Så samme tradisjon finnes ikke i Sverige??Haha... Ja. GODT å slippe det bråket der altså! :-D
Haha...ikke akkurat slik action jeg var ute etter daJa men nå ville du ja ha en vakt hvor det skjer littOg her får du en servert på sølvfat det burde jo være veldig bra
![]()
Nei, de har noe som heter Studenten tror jeg. Sitter oppå et lasteplan og har høy musikk. Men tror det kanskje bare er en dagSå samme tradisjon finnes ikke i Sverige??![]()
Haha...ikke akkurat slik action jeg var ute etter da![]()
Sitter på venterommet til øyelegenHva skjer jenter ?
Det hørtes litt roligere ut enn herNei, de har noe som heter Studenten tror jeg. Sitter oppå et lasteplan og har høy musikk. Men tror det kanskje bare er en dag![]()
prøver å komme meg i dusjen!Hva skjer jenter ?
Kos deg på handleturStille på BV og solen titter frem...
Tror jeg tar en tur ut og handler nå
Snakkes senere