Skravletråd :)

Heisann :) hva er planen i dag ?

Heisann :) Nei nå har jeg fått unna mesteparten av husarbeidet men har fortsatt litt småplukk på soverommet mitt og et tonn med klær som skulle hvert lagt på plass... men det trur jeg utgår haha bære ned noen ting i boden og så være sammen med frøkna når hun kommer hjem :) hu er vel her om et par timer tenker jeg :)

Hva er dagens plan der da?

Heisann :) Nei nå har jeg fått unna mesteparten av husarbeidet men har fortsatt litt småplukk på soverommet mitt og et tonn med klær som skulle hvert lagt på plass... men det trur jeg utgår haha bære ned noen ting i boden og så være sammen med frøkna når hun kommer hjem :) hu er vel her om et par timer tenker jeg :)

Alltid noe man skulle gjort.

Her har jeg akkurat bestilt dåp :)

Alltid noe man skulle gjort.

Her har jeg akkurat bestilt dåp :)

Ja det er det, men jeg må jo ha noe å gjøre resten av uka og så det skal nok bli tatt en dag ;)

Ja det er greit å få gjort det og :) Når skal hun døpes?

God formiddag.
Skjer det noe spennende?

Skal bare slappe av til jeg må dra og helte resten av familien

Akkurat nå kjenner jeg at jeg angrer på at jeg ryddet plass til vogna i gangen. For nå har jeg rota så mye rundt at soverommet mitt er bomba med babyting og ytterklær. Så nå må jeg ta soverommet seinere i dag :P Jaja det blir vel fint til slutt hehe

Hei hå! Hvordan har folket det idag? :)

Hei hei :)
Jo humøret er på topp og jeg venter bare på at frøkna skal komme fra skolen så vi kan gjøre lekser, og så få kjøpe inn litt leker hu kan ha ute :)

Det er helt utrolig hva et fint vær, musikk og litt frukt kan ordne sier bare jeg :D

Hvordan står det til med deg?

Back
Topp