Ja, ikke santAndre begynner lenge før
![]()
Ja selvfølgelig, skal de aldri lære seg å bli selvstendige eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke santAndre begynner lenge før
![]()
Jo før jo bedreJa selvfølgelig, skal de aldri lære seg å bli selvstendige eller?![]()
Heisannhva er planen i dag ?
Alltid noe man skulle gjort.HeisannNei nå har jeg fått unna mesteparten av husarbeidet men har fortsatt litt småplukk på soverommet mitt og et tonn med klær som skulle hvert lagt på plass... men det trur jeg utgår haha bære ned noen ting i boden og så være sammen med frøkna når hun kommer hjem
hu er vel her om et par timer tenker jeg
![]()
Hva er dagens plan der da?
Alltid noe man skulle gjort.
Her har jeg akkurat bestilt dåp![]()
Hmm..Alltid noe man skulle gjort.
Her har jeg akkurat bestilt dåp![]()
Skal bare slappe av til jeg må dra og helte resten av familienHeisannNei nå har jeg fått unna mesteparten av husarbeidet men har fortsatt litt småplukk på soverommet mitt og et tonn med klær som skulle hvert lagt på plass... men det trur jeg utgår haha bære ned noen ting i boden og så være sammen med frøkna når hun kommer hjem
hu er vel her om et par timer tenker jeg
Hva er dagens plan der da?
Skal bare slappe av til jeg må dra og helte resten av familien
Sleng deg ut i solaJa ikke sant hehe nei nå skulle jeg heller ha hatt et lite bord og et par stoler på verandaen så hadde jeg sitti der og gitt beng i husarbeidet haha![]()
Jepp, han får pent lære seg å stå på egne bein som alle andreNei, det får jo være grenser for hva han skal forlange av oppvartning![]()
Er på jobb, jegHeisannhva er planen i dag ?
Sleng deg ut i sola![]()
Ja, skal da ikke være noen forskjellsbehandling herJepp, han får pent lære seg å stå på egne bein som alle andre![]()
Hei hå! Hvordan har folket det idag?![]()