Skravletråd :)

Takk for det:D
Skal i dusjen, innom regnskapsfører og på jobb kl 11:)
Du da?

Har full plan du da :) Prøver å våkne litt så skal jeg dusje, rydde og vaske her. Frøkna ville hjem rett etter skolen og da skal vi plukke gressløk og leite fram sparkesykkelen hennes. Så er det vel lekser og middag. Før det blir litt mer rydding og så kollapse på sofaen :P

Har full plan du da :) Prøver å våkne litt så skal jeg dusje, rydde og vaske her. Frøkna ville hjem rett etter skolen og da skal vi plukke gressløk og leite fram sparkesykkelen hennes. Så er det vel lekser og middag. Før det blir litt mer rydding og så kollapse på sofaen :P
Høres ut som en koselig dag da:D
Ikke slit deg ut;)

Høres ut som en koselig dag da:D
Ikke slit deg ut;)

Ja satser på at det blir en fin dag :) Skulle nok hvert ute å få skaffa noen nye uteleker til frøkna da egentlig så kanskje vi stikker å kjøper en ting eller to i ettermiddag...

Neida skal prøve på det, det begrenser seg litt selv og for jeg får så vondt i magen av stress og når jeg blir sliten/er veldig aktiv....

Ja satser på at det blir en fin dag :) Skulle nok hvert ute å få skaffa noen nye uteleker til frøkna da egentlig så kanskje vi stikker å kjøper en ting eller to i ettermiddag...

Neida skal prøve på det, det begrenser seg litt selv og for jeg får så vondt i magen av stress og når jeg blir sliten/er veldig aktiv....
Gøy med shopping:D
Da blir hun nok fornøyd!
Ja, du kjenner nok på kroppen når du har fått nok:)

Gøy med shopping:D
Da blir hun nok fornøyd!
Ja, du kjenner nok på kroppen når du har fått nok:)

Vel hu er mer glad i shopping enn meg, jeg vil helst bare kjøpe det jeg skal og så gå hjem igjen :P
Ja det merkes noe som er litt frustrerende haha :P

Vel hu er mer glad i shopping enn meg, jeg vil helst bare kjøpe det jeg skal og så gå hjem igjen :P
Ja det merkes noe som er litt frustrerende haha :P
Hehe...shoppinggal snuppe:p
Skjønner du blir frustrert..men ikke lenge før lillebror er ute og da kan du hoppe og sprette igjen:p

Hehe...shoppinggal snuppe:p
Skjønner du blir frustrert..men ikke lenge før lillebror er ute og da kan du hoppe og sprette igjen:p

Ja hu har sortbelte i shopping, så skal bli bra når hu skal på shopping med bestemoren når lillebror er født haha Mamma har vist startet å spare penger for den ungen eier jo ikke økonomisk sans så lenge det er andre sine penger haha :P

Haha ja ser det for meg at jeg hopper og spretter rundt omkring med alle kroppsdelene mine i alle mulige retninger :P

Back
Topp