God morgen snuppaGod morgen
har dere sovet godt?
Sovet som en stein! Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen snuppaGod morgen
har dere sovet godt?
Takk for det
Skal i dusjen, innom regnskapsfører og på jobb kl 11
Du da?
God morgen
har dere sovet godt?
Høres ut som en koselig dag daHar full plan du daPrøver å våkne litt så skal jeg dusje, rydde og vaske her. Frøkna ville hjem rett etter skolen og da skal vi plukke gressløk og leite fram sparkesykkelen hennes. Så er det vel lekser og middag. Før det blir litt mer rydding og så kollapse på sofaen
![]()
Jobb i kveldGod morgen
Ha en strålende mandag du også!
Jobb??![]()
Deilig med litt fri på dagtid daJobb i kveldførst noen ærender.
Høres ut som en koselig dag da
Ikke slit deg ut![]()
Ja, det er detDeilig med litt fri på dagtid da![]()
Gøy med shoppingJa satser på at det blir en fin dagSkulle nok hvert ute å få skaffa noen nye uteleker til frøkna da egentlig så kanskje vi stikker å kjøper en ting eller to i ettermiddag...
Neida skal prøve på det, det begrenser seg litt selv og for jeg får så vondt i magen av stress og når jeg blir sliten/er veldig aktiv....
Så absoluttJa, det er detfår gjort mye da.
Det er hanSå absoluttog nå er vel mannen hjemme også?
Gøy med shopping
Da blir hun nok fornøyd!
Ja, du kjenner nok på kroppen når du har fått nok![]()
Så herlig daDet er hanHan er for så vidt alltid hjemme på mandager. Det er vår faste dag fri egentlig.
Hehe...shoppinggal snuppeVel hu er mer glad i shopping enn meg, jeg vil helst bare kjøpe det jeg skal og så gå hjem igjen![]()
Ja det merkes noe som er litt frustrerende haha![]()
JeppSå herlig daog da har du også fri!?
Hørtes veldig lurt ut![]()
Aha.. så mannen jobber også helger??Jeppdet er vår lørdag. Et av privilegiene vi har ved å jobbe helger, så hvor attraktivt det er, veit jeg ikke helt
![]()
Ja, annenhver helg på oss begge. Han er vekterAha.. så mannen jobber også helger??var det han som var vekter?
Sovetgodt noen timer hvertfallGod morgen snuppa
Sovet som en stein! Du da?![]()
Hehe...shoppinggal snuppe
Skjønner du blir frustrert..men ikke lenge før lillebror er ute og da kan du hoppe og sprette igjen![]()
Velkommen hjem![]()