Ja det er veldig greit sånnSamme som vi tenker det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig greit sånnSamme som vi tenker det.
Kan han ikke veien til butikken?Gubben hadde sulta forran brødboksen her om jeg ikke hadde kommet hjem igårHadde ikke handlet noenting
![]()
Kan han ikke veien til butikken?
Det kunne tydeligvis ikke min til Morran i dagKan han ikke veien til butikken?
Høres ut som min detGubben hadde sulta forran brødboksen her om jeg ikke hadde kommet hjem igårHadde ikke handlet noenting
![]()
Høres ut som min det![]()
Stakkars, var det ikke han som skulle ut og kjøpe brød til frokost?Det kunne tydeligvis ikke min til Morran i dag![]()
Her klarer hsn ikke det engang, drar og kjøper seg kebab eller ferdig pizza...Hjelpesløse mannfolk... Når han må fikse middag selv går det i grandiosa og fjordland..![]()
Min hadde gått i kjøleskapet og frysen, funnet ett eller annet som høres rart ut sammen, prøvd å lage ideen som og bombet kjøkkenet i prosessenHøres ut som min det![]()
Her klarer hsn ikke det engang, drar og kjøper seg kebab eller ferdig pizza...
Her er han bra på middag lørdager. Men som du sier, det ser @%~<€ ikke ut etterpå, og jeg bruker en evighet på å rydde opp.Min hadde gått i kjøleskapet og frysen, funnet ett eller annet som høres rart ut sammen, prøvd å lage ideen som og bombet kjøkkenet i prosessen![]()
Huff...greit å ha litt å gjøre da![]()
Ja det må du jo få ordnet
Herlig å sitte ute!
Det er detikke alle her i heimen som bryr seg like mye da
![]()
Haha...det hadde min ogsåMin hadde gått i kjøleskapet og frysen, funnet ett eller annet som høres rart ut sammen, prøvd å lage ideen som og bombet kjøkkenet i prosessen![]()
Da har du jo vært kjempe flink idagJa det er veldig greit og nå har jeg fått skaffet meg et bord og 2 stoler som står på verandaen. Og soverommet er rydda. Kjøkkenet ser igjen ut som om jeg ikke har rydda det så får gjøre et nytt forsøk der i morra trur jeg hahamen det er jo jammen godt man aldri slipper opp for ting å gjøre da hehe
Da har du jo vært kjempe flink idag
Måtte du kjøpe nytt til verandaen?
Ja, trenger ikke være så voldsomt bare man har muligheten til å sitte uteJa det måtte jeg, hadde ikke noe og siden jeg ikke har råd til å kjøpe noe store greier i år har jeg det store bordet og stolene huseieren sa jeg kunne låne nede i hagen så kjøpte jeg bare et billig sett til å ha på verandaenMen det så nå ganske bra ut så er fornøyd bare jeg har noe å sitte på
Mangler bare litt blomster nå så det blir litt hyggeligere der ute
![]()
Ja, trenger ikke være så voldsomt bare man har muligheten til å sitte ute![]()