Skravletråd :)

Huff...greit å ha litt å gjøre da:cool:
Ja det må du jo få ordnet:D
Herlig å sitte ute!

Ja det er veldig greit og nå har jeg fått skaffet meg et bord og 2 stoler som står på verandaen. Og soverommet er rydda. Kjøkkenet ser igjen ut som om jeg ikke har rydda det så får gjøre et nytt forsøk der i morra trur jeg haha :P men det er jo jammen godt man aldri slipper opp for ting å gjøre da hehe

Ja det er veldig greit og nå har jeg fått skaffet meg et bord og 2 stoler som står på verandaen. Og soverommet er rydda. Kjøkkenet ser igjen ut som om jeg ikke har rydda det så får gjøre et nytt forsøk der i morra trur jeg haha :P men det er jo jammen godt man aldri slipper opp for ting å gjøre da hehe
Da har du jo vært kjempe flink idag:D
Måtte du kjøpe nytt til verandaen?

Da har du jo vært kjempe flink idag:D
Måtte du kjøpe nytt til verandaen?

Ja det måtte jeg, hadde ikke noe og siden jeg ikke har råd til å kjøpe noe store greier i år har jeg det store bordet og stolene huseieren sa jeg kunne låne nede i hagen så kjøpte jeg bare et billig sett til å ha på verandaen :) Men det så nå ganske bra ut så er fornøyd bare jeg har noe å sitte på :) Mangler bare litt blomster nå så det blir litt hyggeligere der ute :)

Ja det måtte jeg, hadde ikke noe og siden jeg ikke har råd til å kjøpe noe store greier i år har jeg det store bordet og stolene huseieren sa jeg kunne låne nede i hagen så kjøpte jeg bare et billig sett til å ha på verandaen :) Men det så nå ganske bra ut så er fornøyd bare jeg har noe å sitte på :) Mangler bare litt blomster nå så det blir litt hyggeligere der ute :)
Ja, trenger ikke være så voldsomt bare man har muligheten til å sitte ute:D

Ja, trenger ikke være så voldsomt bare man har muligheten til å sitte ute:D

Det er helt sant :) men må friske opp litt der ute for det er litt kjedelig hehe :P men må ha noen blomster som ikke er for ille mtp allergi og som ikke krever for mye for jeg eier ikke grønne fingre :P

Skjer det noe spennende her i kveld da? :)

Jeg har fått levert inn permisjonssøknad i dag og vært innom jobb for å låne stiftemaskin:D

Back
Topp