Åh, det hørtes godt utGod kveld i sofaen!
Her er det jordbærspising i heimen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det hørtes godt utGod kveld i sofaen!
Her er det jordbærspising i heimen![]()
Da får du bare bestemme deg da
Skjønner at du gjerne vil ha kontroll. Jeg føler jeg fortsatt har en evighet igjen egentlig, så panikken kommer vel når jeg kommer fra spaniahehe
Fikk sure oppstøt av vannet jeg drakk, så måtte prøve noe annet. Foreløpig har det blitt bedrehehe
Har hamstra frukt idagså nå har jeg mye!
Åh, det hørtes godt uthm.. Tror jeg har noen plommer liggende, kanskje jeg må ta det.
Ja jeg må nesten det, men jeg sliter litt med å bestemme meg også haha![]()
Jeg går en ganske travel tid i møte egentlig så har mye jeg skulle ha gjort jeg må bare få gjort detog så får jeg ikke kommoden og slikt før i juni så får jo ikke vasket og lagt klær på plass før det. Og da er det greit at jeg har litt andre ting på plass
![]()
Hehe skal ikke se bort ifra at du kan få litt panikk da ja![]()
Får satse på at det holder seg unna da for det er noe her![]()
Håper de ikke har blitt dårlige. Se var litt halvveis i går. *løper*Ååh, plommer er også godt!
Løp og hent!
Det er bra, viktig med fruktKjøpte frukt på søndag når jeg var innom Asia mat men det er jo nesten tomt her nå :O Jeg kan bruke en formue på frukt om jeg har mulighet til det
![]()
Håper de ikke har blitt dårlige. Se var litt halvveis i går. *løper*
Hehe...ja, det er jo fort gjortVelfortjent det da
Må innom jobb i morgen jeg, men kan dra igjen ganske kjapt siden jeg bare skal levere tilbake stiftemaskinen![]()
Jepp, var tre igjenDa må du iallefall ta knekken på de idag![]()
Haha...tullemusOm det blir bra så skal du få se, om det ikke blir bra så er det bare å glemme haha![]()
Tja, en passe aktiv mandagGod kveld! Har akkurat slengt meg i sofaen etter kveldsvakt på jobben!
Er det noe fart her i dag da?
Skal jeg velge for deg?hehe
Jeg skulle jo lage vugge jeghm...begynner å få dårlig tid til det selv om jeg ikke har innsett det helt.
Har fått sprinkelsenga med hjem da, så nå kan den skrus sammen![]()
Hehe...ja, det er jo fort gjortmå nesten være der 9 timer av gangen jeg
![]()
Ja, det er jo både sunt og godt, så hvorfor ikke?![]()
Haha...tullemus
Blir helt sikkert koselig!
Man savner fort å gjøre noe, jaNoen må jo det oghehe
Savner egentlig å jobbe litt her, men håper jeg klarer å finne noe annet etter permisjonen![]()
Kanskje jeg skal legge ut bilder av noen i morgen så du kan hjelpe meg med å finne en![]()
Så kult da med en hjemmelaget vuggehar du noe bilde av åssen vugge du kunne tenkt deg eller?
Man savner fort å gjøre noe, ja
Håper du klarer å finne på noe du vil trives med etterhvert![]()