Skravletråd :)

Da får du bare bestemme deg da;)
Skjønner at du gjerne vil ha kontroll. Jeg føler jeg fortsatt har en evighet igjen egentlig, så panikken kommer vel når jeg kommer fra spania:o hehe

Fikk sure oppstøt av vannet jeg drakk, så måtte prøve noe annet. Foreløpig har det blitt bedre:p hehe

Ja jeg må nesten det, men jeg sliter litt med å bestemme meg også haha :P
Jeg går en ganske travel tid i møte egentlig så har mye jeg skulle ha gjort jeg må bare få gjort det :P og så får jeg ikke kommoden og slikt før i juni så får jo ikke vasket og lagt klær på plass før det. Og da er det greit at jeg har litt andre ting på plass :P

Hehe skal ikke se bort ifra at du kan få litt panikk da ja :P

Får satse på at det holder seg unna da for det er noe her :)

Har hamstra frukt idag :D så nå har jeg mye!

Det er bra, viktig med frukt :D Kjøpte frukt på søndag når jeg var innom Asia mat men det er jo nesten tomt her nå :O Jeg kan bruke en formue på frukt om jeg har mulighet til det :P

Ja jeg må nesten det, men jeg sliter litt med å bestemme meg også haha :P
Jeg går en ganske travel tid i møte egentlig så har mye jeg skulle ha gjort jeg må bare få gjort det :P og så får jeg ikke kommoden og slikt før i juni så får jo ikke vasket og lagt klær på plass før det. Og da er det greit at jeg har litt andre ting på plass :P

Hehe skal ikke se bort ifra at du kan få litt panikk da ja :P

Får satse på at det holder seg unna da for det er noe her :)

Skal jeg velge for deg? ;) hehe

Jeg skulle jo lage vugge jeg:o hm...begynner å få dårlig tid til det selv om jeg ikke har innsett det helt.
Har fått sprinkelsenga med hjem da, så nå kan den skrus sammen:D

Skal jeg velge for deg? ;) hehe

Jeg skulle jo lage vugge jeg:o hm...begynner å få dårlig tid til det selv om jeg ikke har innsett det helt.
Har fått sprinkelsenga med hjem da, så nå kan den skrus sammen:D

Kanskje jeg skal legge ut bilder av noen i morgen så du kan hjelpe meg med å finne en :P

Så kult da med en hjemmelaget vugge :) har du noe bilde av åssen vugge du kunne tenkt deg eller?

Hehe...ja, det er jo fort gjort:p må nesten være der 9 timer av gangen jeg:cool:

Noen må jo det og:p hehe
Savner egentlig å jobbe litt her, men håper jeg klarer å finne noe annet etter permisjonen:)

Kanskje jeg skal legge ut bilder av noen i morgen så du kan hjelpe meg med å finne en :P

Så kult da med en hjemmelaget vugge :) har du noe bilde av åssen vugge du kunne tenkt deg eller?

Bare å gjøre det. Kan være greit med noen flere øyne innimellom;) hehe

Har ikke fått laget tegninger enda, men lurte litt på noe ala slik som ble lagt ut i utstyrstråden vår. Med litt sprinkler på toppen :)

Man savner fort å gjøre noe, ja:)
Håper du klarer å finne på noe du vil trives med etterhvert;)

Får satse på det. Kan jo ikke gå sånn her resten av livet:o hehe

Back
Topp