Skravletråd :)

Skjer det noe spennende her i kveld da? :)

Jeg har fått levert inn permisjonssøknad i dag og vært innom jobb for å låne stiftemaskin:D

Jeg ligger som et slakt på sofaen og orker ikke bevege meg inn i senga :P
Jeg må huske å gå over papirene mine i morgen tidlig før jeg stikker til legen slik at jeg forhåpentligvis kan få levert de i morgen ;)

Ellers så fortsetter jeg med evige jakten min på en stelleveske haha :P

Har du fått fikset det du skulle da? :)

Skjer det noe spennende her i kveld da? :)

Jeg har fått levert inn permisjonssøknad i dag og vært innom jobb for å låne stiftemaskin:D

Egentlig ikke.
Lite spennende som skjer hos meg

Det er helt sant :) men må friske opp litt der ute for det er litt kjedelig hehe :P men må ha noen blomster som ikke er for ille mtp allergi og som ikke krever for mye for jeg eier ikke grønne fingre :P
Hehe...ja noe enkelt og allergivennlig er nok lurt;)
Da er det bare å krysse fingre for masse sol fremover!

Hehe...ja noe enkelt og allergivennlig er nok lurt;)
Da er det bare å krysse fingre for masse sol fremover!

Ja det er det, har tidligere hatt grønnsaksplanter og urter men da har jeg hatt en annen type veranda med tak og slikt det har jeg ikke nå... så spennende å se hva jeg ender opp med i år :)

Ja nå vil vi ha sol slik at man kan få brukt uteplassen litt :)

Jeg ligger som et slakt på sofaen og orker ikke bevege meg inn i senga :P
Jeg må huske å gå over papirene mine i morgen tidlig før jeg stikker til legen slik at jeg forhåpentligvis kan få levert de i morgen ;)

Ellers så fortsetter jeg med evige jakten min på en stelleveske haha :P

Har du fått fikset det du skulle da? :)

Har du ikle funnet deg veske du liker enda? :/ ;)
Må slutte å være så kresen:p hehe

Har fått fikset alt. Levert alle papirer i dag, og fått reparert bunnen på en stol:D nå sitter jeg i sofaen med mozell flaksa. Håper den kan hjelpe med mine sure oppstøt:p

Ja det er det, har tidligere hatt grønnsaksplanter og urter men da har jeg hatt en annen type veranda med tak og slikt det har jeg ikke nå... så spennende å se hva jeg ender opp med i år :)

Ja nå vil vi ha sol slik at man kan få brukt uteplassen litt :)
Håper vi får se bilde når du har fikset ferdig?!:D

Så flink du har vært da:D
Jeg har kollapset i sofa etter en lang dag på jobb:p

Velfortjent det da;)
Må innom jobb i morgen jeg, men kan dra igjen ganske kjapt siden jeg bare skal levere tilbake stiftemaskinen:p

Har du ikle funnet deg veske du liker enda? :/ ;)
Må slutte å være så kresen:p hehe

Har fått fikset alt. Levert alle papirer i dag, og fått reparert bunnen på en stol:D nå sitter jeg i sofaen med mozell flaksa. Håper den kan hjelpe med mine sure oppstøt:p

Jaja så er jeg litt kresen, men nå må jeg snart finne en jeg kan bruke :P jeg begynner å få angst over alt som ikke er i orden og håper virkelig vugga kommer til helgen så jeg kan krysse av en ting til på lista mi :P Jeg hater å ikke ha kontroll om du ikke skjønner det hehe :P

Flink du har hvert da ;) Ikke for å være kjip nå men det er flere grunner til at den mozell flasken din bare gjør dine sure oppstøt værre asså :P

God kveld! Har akkurat slengt meg i sofaen etter kveldsvakt på jobben!
Er det noe fart her i dag da?

Jaja så er jeg litt kresen, men nå må jeg snart finne en jeg kan bruke :P jeg begynner å få angst over alt som ikke er i orden og håper virkelig vugga kommer til helgen så jeg kan krysse av en ting til på lista mi :P Jeg hater å ikke ha kontroll om du ikke skjønner det hehe :P

Flink du har hvert da ;) Ikke for å være kjip nå men det er flere grunner til at den mozell flasken din bare gjør dine sure oppstøt værre asså :P

Da får du bare bestemme deg da;)
Skjønner at du gjerne vil ha kontroll. Jeg føler jeg fortsatt har en evighet igjen egentlig, så panikken kommer vel når jeg kommer fra spania:o hehe

Fikk sure oppstøt av vannet jeg drakk, så måtte prøve noe annet. Foreløpig har det blitt bedre:p hehe

Back
Topp