• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Jada det blir de, lager innimellom grove sukkerfrie vafler eller pannekaker til frøkna. Men tenk å bli så mett etter 2 stk da....
Blitt mindre plass i magesekken din og??? ;)

God kveld damer:) hvordan går det?
God kveld:)
Lenge siden jeg tittet innom nå. Jeg er forkjøla så her er det bare rolig.
Hvordan går det med deg?

Ja det er begynt å bli liten plass der, og det til tross for at den magen bare blir større og større :P

Haha, kjenner til det ja. Og spiser jeg for mye så gulper jeg det opp igjen:p

God kveld:)
Lenge siden jeg tittet innom nå. Jeg er forkjøla så her er det bare rolig.
Hvordan går det med deg?

Hei du. Det var lenge siden ja. Så kjedelig å være forkjøla da:( håper det går fort over :)

Alt bra her. Fest i magen min og bare 12 uker til termin:D

Hei du. Det var lenge siden ja. Så kjedelig å være forkjøla da:( håper det går fort over :)

Alt bra her. Fest i magen min og bare 12 uker til termin:D
Ja, det håper jeg også :)
Oi, tiden har gått utrolig fort :)
Det blir veldig spennende:)
Vet dere om det er jente eller gutt?

Kjenner jeg er litt oppgitt over alle disse skjemaene som skal til nav... hvorfor må det være så mye som skal fylles ut...

Du venner deg nok til det haha :P nei får jo håpe det ikke blir værre hos deg :)

Venner seg vel til det meste vel;)

Kjenner jeg er litt oppgitt over alle disse skjemaene som skal til nav... hvorfor må det være så mye som skal fylles ut...

Fyller du ut mine og eller? :D haha
Tror jeg skal ta meg en tur innom nav i morgen før jeg skal på helsestasjonen:)

Venner seg vel til det meste vel;)

Fyller du ut mine og eller? :D haha
Tror jeg skal ta meg en tur innom nav i morgen før jeg skal på helsestasjonen:)

Åja jeg må bare finne ut av hvordan jeg skal få fylt ut skjemaene mine :P jeg er jo så heldig at jeg skal søke om overgangsstønad også og der var det mye å fylle ut ja :P så må jeg få fylt ut skjemaet som skal til jobb. Og jeg forstod det slik at de ønsket at jeg tar neste års ferie også inntil permisjonen... jeg hater og da mener jeg virkelig hater å fylle ut skjemaer... det er noe herk!

Back
Topp