800 går unna på null komma niksJa jeg vet selvsagt det,en mirell skal ha min plass og jeg skal på 4.plass.800 innlegg er faktisk ikke mye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
800 går unna på null komma niksJa jeg vet selvsagt det,en mirell skal ha min plass og jeg skal på 4.plass.800 innlegg er faktisk ikke mye.
Jeg kunne godt tenkt meg 800 innlegg til800 går unna på null komma niks![]()
Ja, da er det bare å skravle i veiJeg kunne godt tenkt meg 800 innlegg til![]()
Så jeg kan ikke bare få demJa, da er det bare å skravle i vei![]()
Ikke av meg i alle fallSå jeg kan ikke bare få dem
Vi får se hva jeg finner tid til...
God kveld! Stille og rolig her. Skal til å vekke lillegutt fra luren sin så vi får reist ut en tur. Der da?God kveld damerhvordan går det?
Hoho...flaks for deg daTja trudde ikke det var så ille, men vi ble fulle nok da så kan jo ha sagt/gjort mye rartsånn egentlig var vel heldigvis venninna mi verst for hu er den pratsomme typen og det er ikke jeg haha
![]()
Hoho...flaks for deg da
Vaktlaget mitt hadde julebord på Strømstadferja for mange år siden...det skjer ikke igjen for å si det sånn!!![]()
Så kjipt å streve med kiloeneJeg vil bli tynn igjen!! Eller, ikke nødvendigvis tynn, men vil ha tilbake kroppen min.. Etter første fødsel var jeg så fin. Kroppen kom tilbake på null komma niks.
Så ble jeg syk, og måtte ta masse forskjellige medisiner, og vips esa jeg ut med 30 kg ekstra. Har 18 igjen å få unna nå ( er i null etter fødselen).
Kunne man ikke bare knipset og så var alt tilbake til sånn som d var..![]()
Ikke av meg hellerIkke av meg i alle fall![]()
God kveld! Stille og rolig her. Skal til å vekke lillegutt fra luren sin så vi får reist ut en tur. Der da?
God kveldGod kveld damerhvordan går det?
Hihi...ikke alltid det lureste neiHaha vi hadde julebordet vårt i Sverige for et par år siden og da tok vi ferja over og Horten - Moss hjem dagen etter... jeg er litt usikker på om jeg kommer til å være med på et julebord igjen etter det jeg da![]()
Jeg ser nemlig nå at det å skulle ha julebordet på tur ikke er det smarteste![]()
God kveld
Alt bra her...sitter på jobb![]()
Nei, sitter mutters alene på kontoretSkjer det noe spennende på jobb i kveld da?![]()
Nei, sitter mutters alene på kontoret
Analyser og papirer...
Hihi...ikke alltid det lureste nei
Men veldig artig mens det pågår da![]()
Nei, sitter mutters alene på kontoret
Analyser og papirer...
Enig. Vil få på meg buksene mine igjen!Jeg vil bli tynn igjen!! Eller, ikke nødvendigvis tynn, men vil ha tilbake kroppen min.. Etter første fødsel var jeg så fin. Kroppen kom tilbake på null komma niks.
Så ble jeg syk, og måtte ta masse forskjellige medisiner, og vips esa jeg ut med 30 kg ekstra. Har 18 igjen å få unna nå ( er i null etter fødselen).
Kunne man ikke bare knipset og så var alt tilbake til sånn som d var..![]()