• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

God kveld damer:) hvordan går det?

Tja trudde ikke det var så ille, men vi ble fulle nok da så kan jo ha sagt/gjort mye rart :P sånn egentlig var vel heldigvis venninna mi verst for hu er den pratsomme typen og det er ikke jeg haha :P
Hoho...flaks for deg da:p
Vaktlaget mitt hadde julebord på Strømstadferja for mange år siden...det skjer ikke igjen for å si det sånn!!:p:p

Hoho...flaks for deg da:p
Vaktlaget mitt hadde julebord på Strømstadferja for mange år siden...det skjer ikke igjen for å si det sånn!!:p:p

Haha vi hadde julebordet vårt i Sverige for et par år siden og da tok vi ferja over og Horten - Moss hjem dagen etter... jeg er litt usikker på om jeg kommer til å være med på et julebord igjen etter det jeg da :P

Jeg ser nemlig nå at det å skulle ha julebordet på tur ikke er det smarteste :P

Jeg vil bli tynn igjen!! Eller, ikke nødvendigvis tynn, men vil ha tilbake kroppen min.. Etter første fødsel var jeg så fin. Kroppen kom tilbake på null komma niks.

Så ble jeg syk, og måtte ta masse forskjellige medisiner, og vips esa jeg ut med 30 kg ekstra. Har 18 igjen å få unna nå ( er i null etter fødselen).

Kunne man ikke bare knipset og så var alt tilbake til sånn som d var.. :(
Så kjipt å streve med kiloene:(
Jeg tok et oppgjør med meg selv for et år siden...har aldri vært overvektig, men jeg trivdes ikke:)
Begynte å trene nesten daglig og kuttet ut snop i ukedagene....gikk ned 10 kg og nå klarer jeg å holde meg her:)

God kveld! Stille og rolig her. Skal til å vekke lillegutt fra luren sin så vi får reist ut en tur. Der da?

Dere skal for noe spennende da?:)

Skjer ikke så mye her heller. Vurderer om jeg skal gå ut å begynne litt opprydding i hagen, eller om jeg skal begynne å pusse tripp trapp stol:)

Haha vi hadde julebordet vårt i Sverige for et par år siden og da tok vi ferja over og Horten - Moss hjem dagen etter... jeg er litt usikker på om jeg kommer til å være med på et julebord igjen etter det jeg da :P

Jeg ser nemlig nå at det å skulle ha julebordet på tur ikke er det smarteste :P
Hihi...ikke alltid det lureste nei:p
Men veldig artig mens det pågår da:cool:

Jeg vil bli tynn igjen!! Eller, ikke nødvendigvis tynn, men vil ha tilbake kroppen min.. Etter første fødsel var jeg så fin. Kroppen kom tilbake på null komma niks.

Så ble jeg syk, og måtte ta masse forskjellige medisiner, og vips esa jeg ut med 30 kg ekstra. Har 18 igjen å få unna nå ( er i null etter fødselen).

Kunne man ikke bare knipset og så var alt tilbake til sånn som d var.. :(
Enig. Vil få på meg buksene mine igjen!

Back
Topp