Ja det er deilig men jeg angrer hver gang![]()
Hehe det kommer ann på hva jeg skulle ha gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er deilig men jeg angrer hver gang![]()
Blir så SlækkHehe det kommer ann på hva jeg skulle ha gjort![]()
Vesla var 3 mndJeg hadde ikke noe problem til dåpen te frøkna heller, men hu var 7 mnd når hu ble døptjeg er ikke sikker på at neste blir så stor før han skal døpes
![]()
Blir så Slækk![]()
Vesla var 3 mndEneste som var litt trøblete var at puppene var så store at jeg nesten ikke fikk snurpet igjen bunaden over brystet
![]()
hehe tenkte ikke jeg på heller før jeg skulle snøre den sammenJa det kan bli litt trøblete, har jeg faktisk ikke tenkt på en gang for jeg har litt større pupper enn det bunaden min anbefaler i utgangspunktet![]()

6ukerskontroll noe forsinket på miniGod morgen til deg og!
Hva bringer dagen?
hehe tenkte ikke jeg på heller før jeg skulle snøre den sammen
Holdt på å le meg skakk da jeg så meg selv i speil å så de massive puppene![]()
ja ikke santOg bunader som ofte ikke får puppene til å se litt store ut i utgangspunktet haha![]()
ja ikke santhahahahaha Så ihvertfall dumt ut på meg. For jeg er egentlig ikke så stor over brystet i utgangspunktet.. Så ut som jeg hadda stappa BHen med tennissokker
![]()
Det fins en Nemi stripe som begynner med at Nemi og Cyan er i butikken.Haha stapper bh'n for å dra i barnedåp liksom![]()
Haha, nemi er så kul!Det fins en Nemi stripe som begynner med at Nemi og Cyan er i butikken.
Nemi skal ha toalettpapir og vil ha det i en pose. Cyan påpeker at det faktisk er et håndtak på pakken..
I siste rute uttaler Nemi at hun "ikke liker at folk ser hva hun putter opp i ræva".
I samme rute er en annen person, en gutt som tenke; "Dersom man tilfeldig overhører en liten del av en samtale, hvorfor må alltid det være som gir en rare bilder i hodet" (eller noe lignende)
Jeg fikk akkurat den følelsen nå
Hva i huleste er det dere prater om?
Det gjør jeg også.Haha, nemi er så kul!
Jeg har det forresten også med å putte toalettpapiret i handlepose![]()
Haha! Noen ganger er man pent nødt til å bla seg bakover og finne opphavet til samtalenDet gjør jeg også.
Er setningene
"Så ihvertfall dumt ut på meg. For jeg er egentlig ikke så stor over brystet i utgangspunktet.. Så ut som jeg hadda stappa BHen med tennissokker"
"stapper bh'n for å dra i barnedåp liksom"
Som ga meg den følelsen![]()
Det fins en Nemi stripe som begynner med at Nemi og Cyan er i butikken.
Nemi skal ha toalettpapir og vil ha det i en pose. Cyan påpeker at det faktisk er et håndtak på pakken..
I siste rute uttaler Nemi at hun "ikke liker at folk ser hva hun putter opp i ræva".
I samme rute er en annen person, en gutt som tenke; "Dersom man tilfeldig overhører en liten del av en samtale, hvorfor må alltid det være som gir en rare bilder i hodet" (eller noe lignende)
Jeg fikk akkurat den følelsen nå
Hva i huleste er det dere prater om?
6ukerskontroll noe forsinket på mini
Du da?
Å?? Har du vært hyppig reisende eller jobbet der?Jeg må nok det, men der jeg jeg ganske kjent i gangene så det hadde nok gått bra![]()
God formiddagGod morgen, skravledamer![]()
Å?? Har du vært hyppig reisende eller jobbet der?![]()