• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Jeg hadde ikke noe problem til dåpen te frøkna heller, men hu var 7 mnd når hu ble døpt :p jeg er ikke sikker på at neste blir så stor før han skal døpes :p
Vesla var 3 mnd :D Eneste som var litt trøblete var at puppene var så store at jeg nesten ikke fikk snurpet igjen bunaden over brystet :P

Vesla var 3 mnd :D Eneste som var litt trøblete var at puppene var så store at jeg nesten ikke fikk snurpet igjen bunaden over brystet :P

Ja det kan bli litt trøblete, har jeg faktisk ikke tenkt på en gang for jeg har litt større pupper enn det bunaden min anbefaler i utgangspunktet :P

Ja det kan bli litt trøblete, har jeg faktisk ikke tenkt på en gang for jeg har litt større pupper enn det bunaden min anbefaler i utgangspunktet :p
hehe tenkte ikke jeg på heller før jeg skulle snøre den sammen
:hilarious::hilarious:
Holdt på å le meg skakk da jeg så meg selv i speil å så de massive puppene :P

hehe tenkte ikke jeg på heller før jeg skulle snøre den sammen
:hilarious::hilarious:
Holdt på å le meg skakk da jeg så meg selv i speil å så de massive puppene :P

Og bunader som ofte ikke får puppene til å se litt store ut i utgangspunktet haha :P

Og bunader som ofte ikke får puppene til å se litt store ut i utgangspunktet haha :p
ja ikke sant :P hahahahaha Så ihvertfall dumt ut på meg. For jeg er egentlig ikke så stor over brystet i utgangspunktet.. Så ut som jeg hadda stappa BHen med tennissokker :P

ja ikke sant :P hahahahaha Så ihvertfall dumt ut på meg. For jeg er egentlig ikke så stor over brystet i utgangspunktet.. Så ut som jeg hadda stappa BHen med tennissokker :P

Haha stapper bh'n for å dra i barnedåp liksom :P

Haha stapper bh'n for å dra i barnedåp liksom :p
Det fins en Nemi stripe som begynner med at Nemi og Cyan er i butikken.
Nemi skal ha toalettpapir og vil ha det i en pose. Cyan påpeker at det faktisk er et håndtak på pakken..
I siste rute uttaler Nemi at hun "ikke liker at folk ser hva hun putter opp i ræva".
I samme rute er en annen person, en gutt som tenke; "Dersom man tilfeldig overhører en liten del av en samtale, hvorfor må alltid det være som gir en rare bilder i hodet" (eller noe lignende)

Jeg fikk akkurat den følelsen nå :P
Hva i huleste er det dere prater om?

Nemi skal ha toalettpapir og vil ha det i en pose. Cyan påpeker at det faktisk er et håndtak på pakken..
I siste rute uttaler Nemi at hun "ikke liker at folk ser hva hun putter opp i ræva".
I samme rute er en annen person, en gutt som tenke; "Dersom man tilfeldig overhører en liten del av en samtale, hvorfor må alltid det være som gir en rare bilder i hodet" (eller noe lignende)

Haha, nemi er så kul!
Jeg har det forresten også med å putte toalettpapiret i handlepose :p

Haha, nemi er så kul!
Jeg har det forresten også med å putte toalettpapiret i handlepose :p
Det gjør jeg også.

Er setningene
"Så ihvertfall dumt ut på meg. For jeg er egentlig ikke så stor over brystet i utgangspunktet.. Så ut som jeg hadda stappa BHen med tennissokker"
"stapper bh'n for å dra i barnedåp liksom"

Som ga meg den følelsen :P

Det gjør jeg også.

Er setningene
"Så ihvertfall dumt ut på meg. For jeg er egentlig ikke så stor over brystet i utgangspunktet.. Så ut som jeg hadda stappa BHen med tennissokker"
"stapper bh'n for å dra i barnedåp liksom"

Som ga meg den følelsen :P
Haha! Noen ganger er man pent nødt til å bla seg bakover og finne opphavet til samtalen :P

Haha ja det er bestandig det som gir rare bilder man hører :P

Vi snakket om pupper som er større enn vanlig når man ammer og bunad :P ofte så ser jo puppene ennå større ut i en bunad enn til vanlig :P

Back
Topp