Huffnei egentlig ikke.. 14-20
men er så sliten i bena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffnei egentlig ikke.. 14-20
men er så sliten i bena.
Hehe...er det dårlig plass der?Lagde sukkerfrie vafler til kvelds, fikk plass til 2 og holder på å sprekke hehe![]()
Så flinkDa har du vel gått nå dahehe
Ute i hagen og jobber jeg![]()
Åh namLagde sukkerfrie vafler til kvelds, fikk plass til 2 og holder på å sprekke hehe![]()
Det er veldig kjipt, lite hjelpå få også når de to tingene jeg kunne prøve ikke virket.Så utrolig kjipt med pcos som motarbeider deg i tillegg da..
Så flink
Hva gjør du??
Ble de gode da?![]()
Blitt mindre plass i magesekken din og???Jada det blir de, lager innimellom grove sukkerfrie vafler eller pannekaker til frøkna. Men tenk å bli så mett etter 2 stk da....
Hehe...er det dårlig plass der?![]()
Blitt mindre plass i magesekken din og???![]()
God kveldGod kveld damerhvordan går det?
Ja det er begynt å bli liten plass der, og det til tross for at den magen bare blir større og større![]()
God kveld
Lenge siden jeg tittet innom nå. Jeg er forkjøla så her er det bare rolig.
Hvordan går det med deg?
Haha, kjenner til det ja. Og spiser jeg for mye så gulper jeg det opp igjen![]()
Ja, det håper jeg ogsåHei du. Det var lenge siden ja. Så kjedelig å være forkjøla dahåper det går fort over
Alt bra her. Fest i magen min og bare 12 uker til termin![]()
Huff daDet gjør jeg uansett så det er ikke så farlig![]()
Huff dajeg har begynt mer og mer med det nå. Kjente det da jeg var ute og rydda og
haha
Du venner deg nok til det hahanei får jo håpe det ikke blir værre hos deg
![]()
Kjenner jeg er litt oppgitt over alle disse skjemaene som skal til nav... hvorfor må det være så mye som skal fylles ut...
Venner seg vel til det meste vel
Fyller du ut mine og eller?haha
Tror jeg skal ta meg en tur innom nav i morgen før jeg skal på helsestasjonen![]()