Se svaret jeg skrev til KenguOida. Det var lenge.
Hvordan gikk det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se svaret jeg skrev til KenguOida. Det var lenge.
Hvordan gikk det da?
Det skjønner jeg godt, men nå er du ferdi for i dag.Ble noen tårer, men det gikk jo på et vis. Synes bare det er så fælt med borring og når hun må grave nedi tannkjøttet siden jeg er så utsatt for tannstein
Hva var premien på den?Får håpe noen skravler seg til 6. plassen og dahihi
Hehe såpass ja, da er det greit daPannekaker hadde vi sist uke, kyllingwok i dag og spaghetti i morgen![]()
HeldigvisDet skjønner jeg godt, men nå er du ferdi for i dag.
Ser at jeg ligger 51. plass, woho! Var ikke så vanskelig som jeg trodde dette her![]()
Ja 6.plassen kan noen gjerne ta i grunnFår håpe noen skravler seg til 6. plassen og dahihi
Utenom fisken var jo middagsplanen din perfektHehe såpass ja, da er det greit da![]()
Ja 6.plassen kan noen gjerne ta i grunn
Ble noen tårer, men det gikk jo på et vis. Synes bare det er så fælt med borring og når hun må grave nedi tannkjøttet siden jeg er så utsatt for tannstein
Veldig godt. Snart kose meg med kylling nåHuff daklem til deg♡
Godt du er ferdig nå da.
Ventet på en kommentar ang den jaUtenom fisken var jo middagsplanen din perfekt![]()
En helt genial plan spør du meg, tenker vi holder oss ti denDet jeg håper på. At noen skal gå forbi og prøve seg på toppen slik at de flyr fra så det er vanskelig å ta dem igjenda kan vi kose oss på plass 7 og 8
Da vil jeg ikke ligge derIngen premie derhehe
Veldig godt. Snart kose meg med kylling nå![]()
You know me so wellVentet på en kommentar ang den ja![]()
Hvilken variant da?Mmm. Kylling er godthadde det selv i dag♡♡♡
Neida. Går unna når du først begynner å skravle sehihi
Er bare å skravle mer nå så du kommer i nærheten av premiene