ALN89
Forumet er livet
Nja... En stakkars utekatt som har blitt en innekatt. Alltid vært litt kosete, men nå er det ekstremt.. Orker vel ikke annetHaha. Ja, da hadde den nok blitt deren kosekatt altså
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja... En stakkars utekatt som har blitt en innekatt. Alltid vært litt kosete, men nå er det ekstremt.. Orker vel ikke annetHaha. Ja, da hadde den nok blitt deren kosekatt altså
![]()
Her blir det pannekaker idagHva blir d til middag hos dere, damer?
Jeg har rota bort middagsplanen vår :s
Da blir d hamburger og pommes frites idag![]()
"Rota bort" eller rota bort?Hva blir d til middag hos dere, damer?
Jeg har rota bort middagsplanen vår :s
Da blir d hamburger og pommes frites idag![]()
Det hørtes velig godt ut, hadde lyst på kylling jeg også men ble nedstemtOvnsbakt kyllingfillet![]()
Lykke til med visning i dag, håper det går bra"Rota bort" eller rota bort?
Jeg vet ikke, tror ikke det blir noe middagvisning fra 18.30-19.30 og ser vel ikke for meg at matlaging rett før visning er så lurt
![]()
Neimen uff da, er du bedre nå da?Hallo jenter
Har jeg gått glipp av noe??
Ligget hele dagen med migrene![]()
Litt bedre, men fremdeles liggendeNeimen uff da, er du bedre nå da?
Vært stille her i dag så nei du har ikke det
Tusen takkLykke til med visning i dag, håper det går bra
Litt bedre, men fremdeles liggende
Bra det har vært stille da![]()
Er det som er koselig, daNja... En stakkars utekatt som har blitt en innekatt. Alltid vært litt kosete, men nå er det ekstremt.. Orker vel ikke annet![]()
Lykke til med visning! Håper salget går bra"Rota bort" eller rota bort?
Jeg vet ikke, tror ikke det blir noe middagvisning fra 18.30-19.30 og ser vel ikke for meg at matlaging rett før visning er så lurt
![]()
Har ikke gått glipp sv så myeHallo jenter
Har jeg gått glipp av noe??
Ligget hele dagen med migrene![]()
Høres spennende ut begge veiene da. Ikke creepy i det hele tatt
Jeg har alltid likt å lage ting, samme hva det er omtrent så yrket passer meg ypperlig. Skulle gjerne ha kombinert de tre litt mer da, så drømmen er å starte egen bedrift. Evnt ta en butikkjobb e.l ved siden av, i en møbelforretning eller hobbybutikker ikke så lett å få seg jobber innen faget. Har søkt på sykt mange jobber også i oslo, men ikke noe napp dessverre
![]()
Jeg er enig! Vi har en katt som var utekatt men er blitt så "gammel" at han vil bare ut i sol og 20 grader! Han er såå koseteEr det som er koselig, da![]()
KosJeg er enig! Vi har en katt som var utekatt men er blitt så "gammel" at han vil bare ut i sol og 20 grader! Han er såå kosete![]()
Jepp.Du holder på fortsatt du også ja. samme som her da..
Haha, jepp!KosLiker å ligge i fanget og bare kose seg han da?
Så spennende med kriminologi!