Skravletråd :)

Ja, til mannens store fortvilelse :p Haha. Mobilen lyser opp hele rommet!

Ingen planer i dag?
Er ganske sliten etter en slitsom morgen så blir nok bare til at jeg slapper av litt til nå.
Så skal jeg rydde kjøkkenet (som mannen skulle ha tatt i går), før jeg begynner på middagen.
Mannen og de eldste kommer hjem rundt kl 17 og da er de sultne :)

har montert en arm på jakka mi. Nå må jeg bare strikke en arm til så er den ferdig (- knapper) :D
Også må jeg prøve å holde igjen litt på skravlinga mi fant jeg ut så jeg ikke havner på 6. plassen :p
Oioi! Så flink du er :) er kanskje ikke noe særlig allright med bare ett erme?
Lenge igjen til 1.mai, du kan skifte plasser mange ganger før den tid ;)

Morsomt å observere ungen med katten til svigerfar. I går prøvde hun å sitte på ryggen til pus, jeg fikk heldigvis stoppet det. Nå prøvde hun å lokke pus nedi posen vi skal ha med hjem.

Vanskelig å skjønne at pus ikke er noe leketøy.

Morsomt å observere ungen med katten til svigerfar. I går prøvde hun å sitte på ryggen til pus, jeg fikk heldigvis stoppet det. Nå prøvde hun å lokke pus nedi posen vi skal ha med hjem.

Haha! Tenk om du hadde kommet hjem med katta i posen :P ..eller i sekken ;) Er nok ikke lett å forstå alt bestandig, nei.

Det gir en ny mening at uttrykket "Katta i sekken" :P

Oioi! Så flink du er :) er kanskje ikke noe særlig allright med bare ett erme?
Lenge igjen til 1.mai, du kan skifte plasser mange ganger før den tid ;)

Den må jo gjøres ferdig. Men den er rosa da...jeg er egentlig ikke så glad i rosa, selv om denne er helt grei, og jeg aner jo ikke hvilket kjønn jeg har i magen:p
Lettere å skifte plass lengre ned, siden 1-5 plass er skikkelige skravlere;) hehe
Ingen planer om å ta igjen dem, og jeg tror ingen har lyst pp 6 plassen:p haha

Den må jo gjøres ferdig. Men den er rosa da...jeg er egentlig ikke så glad i rosa, selv om denne er helt grei, og jeg aner jo ikke hvilket kjønn jeg har i magen:p
Lettere å skifte plass lengre ned, siden 1-5 plass er skikkelige skravlere;) hehe
Kunne godt tenke meg en topp 5 plassering, men det har jeg hverken tid eller ork til så da får det heller være

Ja, den må jo det ;) om ikke du får brukt den til magetrollet er det sikkert noen andre som vil ha. Eller så går det jo an å bruke rosa på gutter også ;)

Ja, den må jo det ;) om ikke du får brukt den til magetrollet er det sikkert noen andre som vil ha. Eller så går det jo an å bruke rosa på gutter også ;)

Er ikke helt for rosa på gutter (mest fordi jeg ikke er noe glad i rosa selv:p ), men om det kun er dette ene plagget så gjør det jo ikke noe egentlig.

Får se hva det blir til. Sjansene for jente er vel egentlig ganske stor også

Er ikke helt for rosa på gutter (mest fordi jeg ikke er noe glad i rosa selv:p ), men om det kun er dette ene plagget så gjør det jo ikke noe egentlig.

Får se hva det blir til. Sjansene for jente er vel egentlig ganske stor også
Er ikke det selv ;) Her går det mest i klisjé-fargen; blå :P

Back
Topp