Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken variant da?
Føler at uansett hva vi prater om så klarer jeg å nevne den kyllingen min![]()
En av de mange grunnene til at jeg liker degHaha. Ble indrefilet med ris og kokte grønnsaker. Enkelt og greit siden mannen skal i skauen og kappe ved
Har ikke noe imot å snakke om kylling jeg. Spiser det myyyye selvhehe
Ja, det begrenser det joJa, veldig spennende. Bare synd det kun er en skole i hele norge som har det..
Ja, det begrenser det joog ødelegger muligheten for mange
Dette går som fot i hoseSer at jeg ligger 51. plass, woho! Var ikke så vanskelig som jeg trodde dette her![]()
Er mer hundemenneske egentlig. Men en god kosekatt kan jeg taHaha, jepp!![]()
Han sover mye og koser endel. Han er litt gammel gråtass som vi kaller han. Veldig søøøt!
Merkelig det der duYou know me so well![]()
Kylling er velidg godt det.Mmm. Kylling er godthadde det selv i dag♡♡♡
Vi er vel egentlig hundemennesker vi også, men de to vi har jeg vokst opp med. Den ene bodde med meg når jeg studerte, og den andre fikk jeg når jeg var 12. Så man kan vel si at de har vært her med meg "hele" livetEr mer hundemenneske egentlig. Men en god kosekatt kan jeg ta![]()
Så herligVi er vel egentlig hundemennesker vi også, men de to vi har jeg vokst opp med. Den ene bodde med meg når jeg studerte, og den andre fikk jeg når jeg var 12. Så man kan vel si at de har vært her med meg "hele" livet![]()
Vi leverer det på resirkuleringsstasjonen i nærheten.Noen som vet hvor man kaster en gryte forresten?
Skulle koke vann til flaskene og så glemte jeg det helt, så nå er den helt svart i bunn, brun på utsiden og lukter helt forferdelig.. Kan jeg kaste den i vanlig boss? Eller?![]()
JaMerkelig det der duBlit godt kjent her inne da
AbsoluttSå herligEr jo flott å ha et sånt bånd til dyrene sine!
Resirkuleringsstasjonen ville jeg levert den påNoen som vet hvor man kaster en gryte forresten?
Skulle koke vann til flaskene og så glemte jeg det helt, så nå er den helt svart i bunn, brun på utsiden og lukter helt forferdelig.. Kan jeg kaste den i vanlig boss? Eller?![]()
De har en tendens til å bli litt sære med åraAbsoluttNå begynner de jo å bli "steingamle" begge to. Og er litt mer sære enn de var når de var små, men det er fortsatt fint å ha dem. Det er jo masse kos i dem enda
![]()
1
Resirkuleringsstasjonen ville jeg levert den på![]()
Vi leverer det på resirkuleringsstasjonen i nærheten.
Hahaha, ja! De blir mer sære med åra. Det er jo ganske morsomt når man ser forandringene.De har en tendens til å bli litt sære med åradesto mer glad for hver gang de vil ha kos
![]()

En av de mange grunnene til at jeg liker deg![]()