Skravletråd :)

Jeg pleier å lage kylling i creme fraiche med pesto, hvitløk og endel andre krydder. Det er sååå godt.

Hvilken variant da?

Føler at uansett hva vi prater om så klarer jeg å nevne den kyllingen min :P

Haha. Ble indrefilet med ris og kokte grønnsaker. Enkelt og greit siden mannen skal i skauen og kappe ved;)

Har ikke noe imot å snakke om kylling jeg. Spiser det myyyye selv;) hehe

Haha. Ble indrefilet med ris og kokte grønnsaker. Enkelt og greit siden mannen skal i skauen og kappe ved;)

Har ikke noe imot å snakke om kylling jeg. Spiser det myyyye selv;) hehe
En av de mange grunnene til at jeg liker deg :D

Ja, det begrenser det jo :p og ødelegger muligheten for mange

Ja, planen var egentlig å flytte til oslo og ta 5 år, og så flytte hjemigjen. Men det ble mann og barn i stedet, like greit det egentlig :) Men skulle jo selvfølgelig ønske at jeg kunne tatt den utdannelsen her.

Er mer hundemenneske egentlig. Men en god kosekatt kan jeg ta ;)
Vi er vel egentlig hundemennesker vi også, men de to vi har jeg vokst opp med. Den ene bodde med meg når jeg studerte, og den andre fikk jeg når jeg var 12. Så man kan vel si at de har vært her med meg "hele" livet :)

Noen som vet hvor man kaster en gryte forresten?
Skulle koke vann til flaskene og så glemte jeg det helt, så nå er den helt svart i bunn, brun på utsiden og lukter helt forferdelig.. Kan jeg kaste den i vanlig boss? Eller? :p

Vi er vel egentlig hundemennesker vi også, men de to vi har jeg vokst opp med. Den ene bodde med meg når jeg studerte, og den andre fikk jeg når jeg var 12. Så man kan vel si at de har vært her med meg "hele" livet :)
Så herlig ;) Er jo flott å ha et sånt bånd til dyrene sine!

Skulle koke vann til flaskene og så glemte jeg det helt, så nå er den helt svart i bunn, brun på utsiden og lukter helt forferdelig.. Kan jeg kaste den i vanlig boss? Eller? :p
Vi leverer det på resirkuleringsstasjonen i nærheten.

Så herlig ;) Er jo flott å ha et sånt bånd til dyrene sine!
Absolutt :) Nå begynner de jo å bli "steingamle" begge to. Og er litt mer sære enn de var når de var små, men det er fortsatt fint å ha dem. Det er jo masse kos i dem enda :)

1
Resirkuleringsstasjonen ville jeg levert den på :)

Absolutt :) Nå begynner de jo å bli "steingamle" begge to. Og er litt mer sære enn de var når de var små, men det er fortsatt fint å ha dem. Det er jo masse kos i dem enda :)
De har en tendens til å bli litt sære med åra :P desto mer glad for hver gang de vil ha kos ;)

De har en tendens til å bli litt sære med åra :p desto mer glad for hver gang de vil ha kos ;)
Hahaha, ja! De blir mer sære med åra. Det er jo ganske morsomt når man ser forandringene.
Men jeg syntes jo egentlig at endel mennesker også blir litt sære med åra også :smiley-angelic006

Back
Topp