Her har vi spist kylling indrefilet med ris og grønnsaker til![]()
Åh, d hørtes godt ut!
Har kyllinger indrefileten..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi spist kylling indrefilet med ris og grønnsaker til![]()
Hihi...det klarer dere uansettIkke bra for oss osm skal ta deg igjen![]()
Noen som vet hvor man kaster en gryte forresten?
Skulle koke vann til flaskene og så glemte jeg det helt, så nå er den helt svart i bunn, brun på utsiden og lukter helt forferdelig.. Kan jeg kaste den i vanlig boss? Eller?![]()
Godt det har vært roligHar ikke gått glipp sv så myeHar vært en rolig formiddag.
Huff, det er ikke noe særlig. Er du på bedringens vei?
Det er det helt klart, veldig kjektJaEr jo kjekt å bli kjent med dere
![]()
Skal du kjøre helt til henne ?The chicken girlshaha
Må nesten få til en kyllingdate snart, men jeg få fikse bilen min før jeg legger ut på langtur![]()
Åh, d hørtes godt ut!
Har kyllinger indrefileten..?
Ikke jeg, men mulig noen andre gjør detHihi...det klarer dere uansett![]()
Tror veldig mange gjør det om jeg skal fortsette å være syk...Ikke jeg, men mulig noen andre gjør det![]()
Huff! Få den utDa får jeg gjøre det senere, den stinker ut hele kjøkkenet..![]()
Tja, hvorfor ikke? En liten ferieturSkal du kjøre helt til henne ?
Er det som er koselig, da![]()
Lykke til med visning! Håper salget går bra![]()
Absolutt! Mange mennesker som forandrer seg fælt med åreneHahaha, ja! De blir mer sære med åra. Det er jo ganske morsomt når man ser forandringene.
Men jeg syntes jo egentlig at endel mennesker også blir litt sære med åra også![]()
Tror veldig mange gjør det om jeg skal fortsette å være syk...![]()
Ja, det er bra det går rolig for seg mens du er fraværendeGodt det har vært rolig
Formen er litt bedre...skal prøve meg på jobb snart![]()
Du fpår stoppe innom hytta vår da om det er på sommerenTja, hvorfor ikke? En liten ferieturhehe
Så bra! Da håper vi på en budrunde i morgenJodatakk, tydeligvis mange interesserte
![]()
Nei, jeg er enig med deg. Noen mennesker tar det kanskje noen hakk for langt..Absolutt! Mange mennesker som forandrer seg fælt med åreneDe kaller det kanskje klok av skade og opparbeidet livserfaring, men jeg vet ikke alltid, jeg...
Jodatakk, tydeligvis mange interesserte
![]()
Haha. JaNei, jeg er enig med deg. Noen mennesker tar det kanskje noen hakk for langt..