Skravletråd :)

Sånn har jeg det også. Ingen venner som er på det "stadiet" enda, så jeg er litt ensom. Deilig å ha noen likesinnede å snakke med her inne ;)
Ja! Bestevenninnen min har vært flink å holde kontakt og treffes innimellom og sånt. Men de fleste andre har på en måte trukket seg litt unna.. Blir litt ensomt når mannen er på jobb og lillemor sover.

Kalkun? :p haha
Sliter litt med middagsplan selv kjenner jeg:/
Da tar jeg heller kylling liksom :P
Men helt tom for ideer av ting jeg kan lage med kjøttdeig for eksempel. Blir jo taco, pizza og spaghetti om igjen hver gang :P

Ja, det synes jeg og :)
Etter at jeg ble gravid har jeg ikke så mange å være med lenger, siden ingen av vennene mine er noe interessert i barn, så er veldig takknemlig for forumet. Får dekket mine sosiale behov her som oftest :p

Ja ikke sant? Her har jeg ikke så mange venner da, stort sett bare mannen sine. Og der er det ingen som har barn eller venter.
Har møtt et par her inne da, som jeg møter innimellom irl:)

Når har du termin da? :)

Røkt kjøttpølse med ett eller annet
Pizza
Lasagne

Så langt har jeg kommet :p
Lager du hjemmelaget lasagne? Jeg har brukt å lage en kjøttsaus til, men hører mange lager hvit ostesaus i stedet

Ja! Bestevenninnen min har vært flink å holde kontakt og treffes innimellom og sånt. Men de fleste andre har på en måte trukket seg litt unna.. Blir litt ensomt når mannen er på jobb og lillemor sover.
Godt du har ei god venninne :) Her har kun en av mine gamle venner sett min 4 mnd gamle baby i live. og det var fordi jeg stakk innom henne på jobben. Skjønner jo at de har annet å styre med, da. De har jo sine egne liv å holde rede på de også. Heldigvis har jeg en superengasjert kusine som også er min beste venn, og hun har barn selv.

Så flaks at dere slapp utredning. Man får jo ikke det før etter ett år egentlig, men jeg fikk presset det inn litt før ved å legge litt press på legen og ved å foklare at jeg hadde ubehag.
Vært gjennom litt, ja, men ikke på langt nær så mye som mange andre prøvere ;) Vi var heldige!

Greit med hester som passer på hverandre, da :P

Spennende med overraskelser ;)

Gikk akkurat på grensa. Ble vel gravid i pp13 :p haha

Nei, utrolig hva enkelte må gjennom dessverre.
Bra du klarte å presse gjennom slik at du fant ut av det da:)

Veldig greit:D hehe

Lager du hjemmelaget lasagne? Jeg har brukt å lage en kjøttsaus til, men hører mange lager hvit ostesaus i stedet
Nei, her går det i ferdigpakka :) Har jo sett den ostesausen på TV, sikkert mange som har en egen versjon av den! Jeg er veldig glad i tykk osteskorpe på toppen :P

Ja ikke sant? Her har jeg ikke så mange venner da, stort sett bare mannen sine. Og der er det ingen som har barn eller venter.
Har møtt et par her inne da, som jeg møter innimellom irl:)

Når har du termin da? :)

Vi bor i et nabolag med mange barn, men har ikke bodd her så lenge så kjenner ingen. Og så har jeg jo barselsgruppen min, men føler ikke jeg har fått så veldig god kontakt med de heller egentlig, litt forskjellige aldersgrupper.

Hun ble født i januar :)

Jepp! Eller bare lene seg tilbake med en tekopp og kose seg med å kikke på alle de herlige samtalene som er her ;)

Det og. Noen dager sitter jeg bare og leser. Mye god underholdning:) hehe

Gikk akkurat på grensa. Ble vel gravid i pp13 :p haha

Nei, utrolig hva enkelte må gjennom dessverre.
Bra du klarte å presse gjennom slik at du fant ut av det da:)

Veldig greit:D hehe
Ja, det var akkurat ;) Greit å slippe og stresse med det.

Nei, her går det i ferdigpakka :) Har jo sett den ostesausen på TV, sikkert mange som har en egen versjon av den! Jeg er veldig glad i tykk osteskorpe på toppen :p
Ja! Masse ost på toppen :) Også hvitløksbaguetter til. Tror jeg må lage til uka jeg også ;)

Det og. Noen dager sitter jeg bare og leser. Mye god underholdning:) hehe
Ja, det hender jeg tar en real runde. Og kikke innom terminforumene som gjelder for den måneden for å se om det har kommet noen nye vidundere ;)

Da tar jeg heller kylling liksom :P
Men helt tom for ideer av ting jeg kan lage med kjøttdeig for eksempel. Blir jo taco, pizza og spaghetti om igjen hver gang :P

Prøvd noe indisk? Jeg fikk en bok til jul med masse indiske retter:) mye snadder. Kan finne den i morgen

Prøvd noe indisk? Jeg fikk en bok til jul med masse indiske retter:) mye snadder. Kan finne den i morgen
Det har jeg aldri prøvd :) Du får sende meg noen oppskrifter ;)

Back
Topp