God nattNei jenter.. Nå skal jeg se CSI.. så skal jeg legge meg! god natt jenter!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattNei jenter.. Nå skal jeg se CSI.. så skal jeg legge meg! god natt jenter!!!
Ja! Bestevenninnen min har vært flink å holde kontakt og treffes innimellom og sånt. Men de fleste andre har på en måte trukket seg litt unna.. Blir litt ensomt når mannen er på jobb og lillemor sover.Sånn har jeg det også. Ingen venner som er på det "stadiet" enda, så jeg er litt ensom. Deilig å ha noen likesinnede å snakke med her inne![]()
Røkt kjøttpølse med ett eller annetNoen som vil dele middagsplan her? Trenger litt forslag utenom kyllingen min![]()
Da tar jeg heller kylling liksomKalkun?haha
Sliter litt med middagsplan selv kjenner jeg:/
Ja, det synes jeg og
Etter at jeg ble gravid har jeg ikke så mange å være med lenger, siden ingen av vennene mine er noe interessert i barn, så er veldig takknemlig for forumet. Får dekket mine sosiale behov her som oftest![]()
Lager du hjemmelaget lasagne? Jeg har brukt å lage en kjøttsaus til, men hører mange lager hvit ostesaus i stedetRøkt kjøttpølse med ett eller annet
Pizza
Lasagne
Så langt har jeg kommet![]()
Godt du har ei god venninneJa! Bestevenninnen min har vært flink å holde kontakt og treffes innimellom og sånt. Men de fleste andre har på en måte trukket seg litt unna.. Blir litt ensomt når mannen er på jobb og lillemor sover.
Så flaks at dere slapp utredning. Man får jo ikke det før etter ett år egentlig, men jeg fikk presset det inn litt før ved å legge litt press på legen og ved å foklare at jeg hadde ubehag.
Vært gjennom litt, ja, men ikke på langt nær så mye som mange andre prøvereVi var heldige!
Greit med hester som passer på hverandre, da
Spennende med overraskelser![]()
Nei, her går det i ferdigpakkaLager du hjemmelaget lasagne? Jeg har brukt å lage en kjøttsaus til, men hører mange lager hvit ostesaus i stedet
Ja ikke sant? Her har jeg ikke så mange venner da, stort sett bare mannen sine. Og der er det ingen som har barn eller venter.
Har møtt et par her inne da, som jeg møter innimellom irl
Når har du termin da?![]()
Jepp! Eller bare lene seg tilbake med en tekopp og kose seg med å kikke på alle de herlige samtalene som er her![]()
Ja, det var akkuratGikk akkurat på grensa. Ble vel gravid i pp13haha
Nei, utrolig hva enkelte må gjennom dessverre.
Bra du klarte å presse gjennom slik at du fant ut av det da
Veldig greithehe
Ja! Masse ost på toppenNei, her går det i ferdigpakkaHar jo sett den ostesausen på TV, sikkert mange som har en egen versjon av den! Jeg er veldig glad i tykk osteskorpe på toppen
![]()
Ja, det hender jeg tar en real runde. Og kikke innom terminforumene som gjelder for den måneden for å se om det har kommet noen nye vidundereDet og. Noen dager sitter jeg bare og leser. Mye god underholdninghehe
Da tar jeg heller kylling liksom![]()
Men helt tom for ideer av ting jeg kan lage med kjøttdeig for eksempel. Blir jo taco, pizza og spaghetti om igjen hver gang![]()
Og en god salat ved siden av (for sunnhetens skyldJa! Masse ost på toppenOgså hvitløksbaguetter til. Tror jeg må lage til uka jeg også
![]()
Det har jeg aldri prøvdPrøvd noe indisk? Jeg fikk en bok til jul med masse indiske rettermye snadder. Kan finne den i morgen
Håper en god natts søvn er det du trengerDet kom seg med hvile, men helt i form er jeg ikke
Hørtes helt nydelig ut akkurat nåOg en god salat ved siden av (for sunnhetens skyld)
Det er det beste jeg får!
Hihi...denne er stille i forholdPuh, her var det litt roligere forhold! Fikk nesten pusteproblemer av å være på den andre skravletrådenHva har dere gjort i kveld da, damer?