Skravletråd :)

Er vel ikke rart det sporer av heller når det er mange forskjellige innom. De er jo sånn i alle tråder.
Helt sant. Og mange man prater med jevnlig så blir naturlig å spørre om hvordan det går og plutselig er man over på noe helt annet :) Jeg for min del synes det bare er koslig. Er det noe jeg ikke liker så godt lar jeg være å delta i akkurat den samtalen :)

Men da holder du deg bare i denne tråden her da;) Synes det er litt kjipt jeg da å omtale det andre skriver som vissvass..Om man ikke liker det så holder meg seg bare unna ;)

Tror nok ikke det var sånn ment;) ikke slik jeg oppfattet det ihvertfall. men det kan virke litt sånn når man ikke klarer å følge med på samtalene som foregår.

Tror jeg heller skal prøve meg på den skravletråden her ja, litt enklere å holde følge :p

Roet seg betraktlig denne når den andre dukket opp ja. Slipper å få skrivekrampe, men veldig koselig å bli kjent med folk:)

Helt sant. Og mange man prater med jevnlig så blir naturlig å spørre om hvordan det går og plutselig er man over på noe helt annet :) Jeg for min del synes det bare er koslig. Er det noe jeg ikke liker så godt lar jeg være å delta i akkurat den samtalen :)
Yes er sånn jeg er også, holder meg unna om jeg ikke liker det.

Noen som vil dele middagsplan her? Trenger litt forslag utenom kyllingen min :)

Roet seg betraktlig denne når den andre dukket opp ja. Slipper å få skrivekrampe, men veldig koselig å bli kjent med folk:)
Husker en stund før jul. Da var det kaotisk her inne. Hadde jo 4 svarvarsler for hvert klikk jeg tok :P

Jeg red kun frem til uke 22 ca trot jeg det var :)

Greit å passe på lille. Jeg har ikke ridd jeg da. Men kunne nok gjort det om de hestene var litt roligere på tur. De har mistet en venn for litt siden og har forandret seg

Ja, det synes jeg og :)
Etter at jeg ble gravid har jeg ikke så mange å være med lenger, siden ingen av vennene mine er noe interessert i barn, så er veldig takknemlig for forumet. Får dekket mine sosiale behov her som oftest :p

Sluttet op pilla omtrent samtidig vi da:) var på vei til å starte utredning da spira festa seg:p

Såpass ja. Vært gjennom litt for å få lille du da♡ men godt mini satt såpass fort etter operasjon til tross for eggstokken og:)

Greit å holde seg på bakken ha:) ble litt action da den ene stakk av da. Haha. Ble bare stående på sidelinja mens den andre hesten henta inn den første for meg:p

Her venter vi en liten overraskelse♡ men tenker at det blir en jente pga antall jenter i slekta til samboe:)
Så flaks at dere slapp utredning. Man får jo ikke det før etter ett år egentlig, men jeg fikk presset det inn litt før ved å legge litt press på legen og ved å foklare at jeg hadde ubehag.
Vært gjennom litt, ja, men ikke på langt nær så mye som mange andre prøvere ;) Vi var heldige!

Greit med hester som passer på hverandre, da :P

Spennende med overraskelser ;)

Ja, det er det som er fint med forumet ;) Her er det noe for enhver smak og dagshumør.

Og føler man for noe helt annet kan man bare lage en tråd selv:)

Ja, det synes jeg og :)
Etter at jeg ble gravid har jeg ikke så mange å være med lenger, siden ingen av vennene mine er noe interessert i barn, så er veldig takknemlig for forumet. Får dekket mine sosiale behov her som oftest :p
Sånn har jeg det også. Ingen venner som er på det "stadiet" enda, så jeg er litt ensom. Deilig å ha noen likesinnede å snakke med her inne ;)

Husker en stund før jul. Da var det kaotisk her inne. Hadde jo 4 svarvarsler for hvert klikk jeg tok :P

Tok greit av i denne tråden da ja. Også satt vi å leste oss opp på alt for å få med oss samtalen:p haha

Back
Topp