Haha.. Så feil kan man taTrodde egentlig den hadde gåttmen innså nå at det som kom var litt annet en sperm
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. Så feil kan man taTrodde egentlig den hadde gåttmen innså nå at det som kom var litt annet en sperm
![]()
JaHaha.. Så feil kan man ta![]()
Aner ikke hvordan det ser ut, jegJakom slim forrige gang også, men nå kom det jo dobbelt så mye i vertfall
Så greit daAner ikke hvordan det ser ut, jegHer sa det bare plopp, så var fødselen i gang med et plask
![]()
Var i hvertfall ikke noen tvil om hva som skjeddeSå greit da![]()
Nei det er forståeligVar i hvertfall ikke noen tvil om hva som skjedde![]()
11 dager til termin? Du gleder deg til å få det overstått, skjønner jegNei det er forståelig![]()
Må nesten gjøre det ja. Liker greit å kjøpe et par med en gang kanskje![]()
1311 dager til termin? Du gleder deg til å få det overstått, skjønner jeg![]()
Får håpe hun kommer snart da. Er ikke noe allright å ha det vondt13ja det passer fint om hun kommer nå
også har jeg veldig vondt om dagen
Ja, det er helt umulig! Det er umulig å følge med på tråden uansett. Dessuten blir det litt for mye vissvass for min smak. Liker å faktisk snakke om noe, jeg![]()
Ja, jeg syns det, og ikke minst ha en ordentlig samtaleVar mye behageligere her nå ja. Har roet seg litt for kvelden, men mye hyggeligere å klare å følge med på samtalen![]()
Ja, jeg syns det, og ikke minst ha en ordentlig samtaleLiker å lære litt om folk, jeg. Er ganske fersk på forumet i forhold til mange av de gode, gamle traverne
![]()
Hva har du gjort i påsken?
Ja, mange har vært her lenge. men så har de jo også eldre barn, jeg er bare på mitt førsteHar ikke vært her så mye lengre enn deg faktiskhehe
Men noen av de har jo vært her i mange år
Har passet hestene til min søster før røde dager, også hunden til svigerinna mi. Ellers har det vært en middag og en bursdag, så alt har bare vært helt rolig
Du da?
Ja, mange har vært her lenge. men så har de jo også eldre barn, jeg er bare på mitt første![]()
Bor du sånn til at du kan ha hestene hos deg, eller har du vært hos henne og stelt dem?
Deilig med rolig påske, da. Det har det vært her også. Mannen har jobbet en del av dagene, så mini og jeg har kost oss hjemme alene. Ellers har vi vært mye ute i friluft![]()
Så fint at du kom i gang igjen så fort etter å ha mistet. Nyter du tiden med magen? Er jo ikke lenge igjen til juli!Har ingen jeg da. Meldte meg inn da jeg ble gravid i sommer, og mistet en mnd senere.
Siden har jeg vært her og blitt gravid igjen. Så venter min første i Juli♡
Bodde hos henne fra søndag til onsdager en halvtime unna, så ikke så ille. Fikk koblet av litt fra rotet hjemme og
Har vært alene på dagtid ca hver dag etterpå fordi samboeren har hjulpet til med å kappe vedkost meg med strikketøy og vofsen
![]()
Så fint at du kom i gang igjen så fort etter å ha mistet. Nyter du tiden med magen? Er jo ikke lenge igjen til juli!
Tror ikke jeg hadde turt å passe hester. De er jo så storeMen du har kanskje erfaring
Høres ut som en perfekt påske i mine ører![]()
Det er bra det gikk fort. I hvertfall når man har et ønske om å komme i gang selvGikk overraskende fort etter at jeg mistet, så fornøyd med det
Nyter tiden på en måte, men syns fortsatt det er så uvirkelighehe
Men går fort frem til juli nå ja. Blir spennende med en liten baby.
Hvordan syns du overgangen var da? Hadde dere prøvd lenge?
Holdt på mye med hester i ungdommen, så har litt erfaring. Men ble ikke noe ridning da, siden de visstnok er litt glad i å kaste av folkpasse på baby♡
Men da holder du deg bare i denne tråden her daJa, jeg syns det, og ikke minst ha en ordentlig samtaleLiker å lære litt om folk, jeg. Er ganske fersk på forumet i forhold til mange av de gode, gamle traverne
Hva har du gjort i påsken?