Skravletråd :)

13 :) ja det passer fint om hun kommer nå :) også har jeg veldig vondt om dagen
Får håpe hun kommer snart da. Er ikke noe allright å ha det vondt :( Men dessverre/heldigvis er det nok sånn at de som regel ikke kommer før de er klare.

Ja, det er helt umulig! Det er umulig å følge med på tråden uansett. Dessuten blir det litt for mye vissvass for min smak. Liker å faktisk snakke om noe, jeg :P

Var mye behageligere her nå ja. Har roet seg litt for kvelden, men mye hyggeligere å klare å følge med på samtalen;)

Var mye behageligere her nå ja. Har roet seg litt for kvelden, men mye hyggeligere å klare å følge med på samtalen;)
Ja, jeg syns det, og ikke minst ha en ordentlig samtale ;) Liker å lære litt om folk, jeg. Er ganske fersk på forumet i forhold til mange av de gode, gamle traverne ;)

Hva har du gjort i påsken?

Ja, jeg syns det, og ikke minst ha en ordentlig samtale ;) Liker å lære litt om folk, jeg. Er ganske fersk på forumet i forhold til mange av de gode, gamle traverne ;)

Har ikke vært her så mye lengre enn deg faktisk;) hehe
Men noen av de har jo vært her i mange år:o

Har passet hestene til min søster før røde dager, også hunden til svigerinna mi. Ellers har det vært en middag og en bursdag, så alt har bare vært helt rolig:)

Du da?

Har ikke vært her så mye lengre enn deg faktisk;) hehe
Men noen av de har jo vært her i mange år:eek:

Har passet hestene til min søster før røde dager, også hunden til svigerinna mi. Ellers har det vært en middag og en bursdag, så alt har bare vært helt rolig:)

Du da?
Ja, mange har vært her lenge. men så har de jo også eldre barn, jeg er bare på mitt første ;)

Bor du sånn til at du kan ha hestene hos deg, eller har du vært hos henne og stelt dem?
Deilig med rolig påske, da. Det har det vært her også. Mannen har jobbet en del av dagene, så mini og jeg har kost oss hjemme alene. Ellers har vi vært mye ute i friluft :)

Ja, mange har vært her lenge. men så har de jo også eldre barn, jeg er bare på mitt første ;)

Bor du sånn til at du kan ha hestene hos deg, eller har du vært hos henne og stelt dem?
Deilig med rolig påske, da. Det har det vært her også. Mannen har jobbet en del av dagene, så mini og jeg har kost oss hjemme alene. Ellers har vi vært mye ute i friluft :)

Har ingen jeg da. Meldte meg inn da jeg ble gravid i sommer, og mistet en mnd senere.
Siden har jeg vært her og blitt gravid igjen. Så venter min første i Juli♡

Bodde hos henne fra søndag til onsdag:) er en halvtime unna, så ikke så ille. Fikk koblet av litt fra rotet hjemme og:p
Har vært alene på dagtid ca hver dag etterpå fordi samboeren har hjulpet til med å kappe ved:) kost meg med strikketøy og vofsen:)

Har ingen jeg da. Meldte meg inn da jeg ble gravid i sommer, og mistet en mnd senere.
Siden har jeg vært her og blitt gravid igjen. Så venter min første i Juli♡

Bodde hos henne fra søndag til onsdag:) er en halvtime unna, så ikke så ille. Fikk koblet av litt fra rotet hjemme og:p
Har vært alene på dagtid ca hver dag etterpå fordi samboeren har hjulpet til med å kappe ved:) kost meg med strikketøy og vofsen:)
Så fint at du kom i gang igjen så fort etter å ha mistet. Nyter du tiden med magen? Er jo ikke lenge igjen til juli!
Tror ikke jeg hadde turt å passe hester. De er jo så store :P Men du har kanskje erfaring ;)
Høres ut som en perfekt påske i mine ører ;)

Så fint at du kom i gang igjen så fort etter å ha mistet. Nyter du tiden med magen? Er jo ikke lenge igjen til juli!
Tror ikke jeg hadde turt å passe hester. De er jo så store :P Men du har kanskje erfaring ;)
Høres ut som en perfekt påske i mine ører ;)

Gikk overraskende fort etter at jeg mistet, så fornøyd med det :)
Nyter tiden på en måte, men syns fortsatt det er så uvirkelig:o hehe
Men går fort frem til juli nå ja. Blir spennende med en liten baby.

Hvordan syns du overgangen var da? Hadde dere prøvd lenge? :)

Holdt på mye med hester i ungdommen, så har litt erfaring. Men ble ikke noe ridning da, siden de visstnok er litt glad i å kaste av folk:p passe på baby♡

Gikk overraskende fort etter at jeg mistet, så fornøyd med det :)
Nyter tiden på en måte, men syns fortsatt det er så uvirkelig:eek: hehe
Men går fort frem til juli nå ja. Blir spennende med en liten baby.

Hvordan syns du overgangen var da? Hadde dere prøvd lenge? :)

Holdt på mye med hester i ungdommen, så har litt erfaring. Men ble ikke noe ridning da, siden de visstnok er litt glad i å kaste av folk:p passe på baby♡
Det er bra det gikk fort. I hvertfall når man har et ønske om å komme i gang selv ;)
Overgangen har vært fantastisk! Vi koser oss virkelig med mini.
jeg sluttet på pilla i mars for to år siden, men vi fikk det ikke til da. Gikk til legen i september og ble sjekket. Ble sendt til Ahus for sjekk av cycter på eggstokkene og de konkluderte med at de måtte fjernes. Fikk operasjon i desember og da gikk den ene eggstokken med i dragsuget :P I mars satt spiren og litt under ett år etter operasjonen ble vidunderet født.

Hadde ikke vært noe særlig å bli kastet av hesten nå, nei! bedre å holde seg på bakken, da ;)
Vet dere hva det blir eller vil dere ikke vite?

Men da holder du deg bare i denne tråden her da;) Synes det er litt kjipt jeg da å omtale det andre skriver som vissvass..Om man ikke liker det så holder meg seg bare unna ;)

Back
Topp