Nå finner jeg sengen! Greit å være litt opplagt når minsten våkner i morgen tidlig
God natt, alle sammen!
God natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå finner jeg sengen! Greit å være litt opplagt når minsten våkner i morgen tidlig
God natt, alle sammen!
Ganske kjedelig faktiskEr det noe liv på jobb i natt da?
Ha en super nattNå finner jeg sengen! Greit å være litt opplagt når minsten våkner i morgen tidlig![]()
God natt, alle sammen!
Bra du har oss daGanske kjedelig faktisk![]()
Greit å treffe noen med jevnaldrende barn ja
Tenkte vi skulle begynne på babysvømming vi også, kanskje jeg treffer noen der![]()
Greit nok...litt stille da
Men da kan jeg jo titte innom her![]()
Hihi...ja, det er jo flaksBra du har oss da![]()
Ikke alle som er så heldigHihi...ja, det er jo flaks![]()
Det gleder jeg meg til å gjøregår på bassengtrening nå da, så blir kjent med noen som har termin rundt samme tida som meg der og
![]()
Åh, det skulle jeg ønske jeg hadde gjort før jeg fødte. Får bli neste gang
Ja, gleder meg veldig til det jeg også. Lillemor elsker å både bade og dusje, så tror det blir populært![]()
Tror jeg prøver meg på litt søvn![]()
Det er kjempedeilig. Men har vært litt pause nå da pga sykdom og påske. Satser på at det går som normalt til fredag igjen
Når begynner dere på babysvømming da?
Planen var egentlig å begynne på det kurset som har oppstart i april, men når jeg skulle melde oss på var det plutselig fullt.. Men mener det begynner et kurs litt senere et annet sted, så må bare få fingen ut og melde oss på![]()
Når har du termin?
Nei, det er det sannelig ikkeIkke alle som er så heldig![]()
Håper du får en fin nattTror jeg prøver meg på litt søvn![]()
Greit p få meldt seg på da ja, så det ikke blir fullt der og
Har termin 19. Juli
Gleder meg til å endelig få en liten baby i hus![]()
Noen som fortsatt er våkne?![]()