Hva regner du som "vissvass" da?Ja, det er helt umulig! Det er umulig å følge med på tråden uansett. Dessuten blir det litt for mye vissvass for min smak. Liker å faktisk snakke om noe, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva regner du som "vissvass" da?Ja, det er helt umulig! Det er umulig å følge med på tråden uansett. Dessuten blir det litt for mye vissvass for min smak. Liker å faktisk snakke om noe, jeg![]()
Den topp 100?Puh, her var det litt roligere forhold! Fikk nesten pusteproblemer av å være på den andre skravletrådenHva har dere gjort i kveld da, damer?
Jeg beklager hvis du tok deg nær av det. Jeg mente ikke vissvass som noe negativt, egentlig. Jeg bruker det som et uttrykk for samtaler som bytter emner ofteMen da holder du deg bare i denne tråden her daSynes det er litt kjipt jeg da å omtale det andre skriver som vissvass..Om man ikke liker det så holder meg seg bare unna
![]()
For meg er vissvass å bytte emner hele tiden under samtalerHva regner du som "vissvass" da?
Det er nok lurt i starten, til du kommer i nn i det.Tror jeg heller skal prøve meg på den skravletråden her ja, litt enklere å holde følge![]()
Ja, den jaDen topp 100?![]()
Jeg tok meg ikke nær av det, bare synes det er litt kjipt når andre omtaler andres prat som vissvassJeg beklager hvis du tok deg nær av det. Jeg mente ikke vissvass som noe negativt, egentlig. Jeg bruker det som et uttrykk for samtaler som bytter emner ofteHar selv snakket masse vissvass, så da har jeg tydeligvis snakket vondt om meg selv også!
Jeg red kun frem til uke 22 ca trot jeg det varGikk overraskende fort etter at jeg mistet, så fornøyd med det
Nyter tiden på en måte, men syns fortsatt det er så uvirkelighehe
Men går fort frem til juli nå ja. Blir spennende med en liten baby.
Hvordan syns du overgangen var da? Hadde dere prøvd lenge?
Holdt på mye med hester i ungdommen, så har litt erfaring. Men ble ikke noe ridning da, siden de visstnok er litt glad i å kaste av folkpasse på baby♡
Bare spør jegFor meg er vissvass å bytte emner hele tiden under samtalerIkke negativt
![]()
Ja, var det jeg også tenkte. Må lære meg å holde følgeDet er nok lurt i starten, til du kommer i nn i det.
Ja, det er litt enklereTror jeg heller skal prøve meg på den skravletråden her ja, litt enklere å holde følge![]()
Er vel ikke rart det sporer av heller når det er mange forskjellige innom. De er jo sånn i alle tråder.Bare spør jegJo, man sporer lett av topp 100-temaet kjenner jeg. Bra her er mange tråder å velge mellom da
![]()
lilypie.com blant annetNoen som kan forklare meg hvordan man får sånn ticker?
Det lærer du deg nok veldig fort, jeg gjorde hvertfall detJa, var det jeg også tenkte. Må lære meg å holde følge![]()
Det er bra det gikk fort. I hvertfall når man har et ønske om å komme i gang selv
Overgangen har vært fantastisk! Vi koser oss virkelig med mini.
jeg sluttet på pilla i mars for to år siden, men vi fikk det ikke til da. Gikk til legen i september og ble sjekket. Ble sendt til Ahus for sjekk av cycter på eggstokkene og de konkluderte med at de måtte fjernes. Fikk operasjon i desember og da gikk den ene eggstokken med i dragsugetI mars satt spiren og litt under ett år etter operasjonen ble vidunderet født.
Hadde ikke vært noe særlig å bli kastet av hesten nå, nei! bedre å holde seg på bakken, da
Vet dere hva det blir eller vil dere ikke vite?
Ja, men føler ofte at jeg trenger meg litt på hvis jeg bare kaster meg inn i noen andre sin samtaleJa, det er litt enklereMen er artig å bare kaste seg ut i samtaler som utarter seg skikkelig av og til også, da
![]()
Men når min oppfattelse av ordet vissvass ikke er negativt, men en betegnelse på samtaler som skifter emne ofte, er det jo ikke en negativ kommentar fra min sideJeg tok meg ikke nær av det, bare synes det er litt kjipt når andre omtaler andres prat som vissvass![]()