Skravletråd :)

Her jeg bor har hverken NetCom eller Telenor noe god dekning så for meg spiller det ingen rolle :rolleyes:

Sånn var det der jeg bodde før, men for meg som har netcom var det hakket bedre enn pappa som har telenor eller noe slikt. Butikken bortafor fikk ikke betalingsterminalen til å virke heller pga dårlige signaler :P og dette er et av de flotteste byggefeltene med masse folk med mye penger. Bor masse folk der så hvorfor det ikke blir gjort noe med er helt ubegripelig.

Ja, 3G.

Vi har følgende:
gsm (enkelt talenettverk)
2G (pakkedata, veeeeeldig treg mobildata)
edge (enkelt mobildatanettverk. Tregt men kan brukes til å se på Internett om man har god tid.)
3G (hurtigere mobildata som førte til at telefonen kunne brukes som minipc) også kjent som hsdp ca
Turbo 3G, aka hsdpa, en raskere mobildata som fremdeles er 3G
4g/LTE - enda hurtigere mobildata med teoretisk vesentlig raskere hastighet enn kablet Internett
4G+/LTE+ - foreløpig raskeste mobildata tilgjengelig. Så vidt jeg vet er d kun NetCom som har dette noen plasser.

Bryr meg egentlig ikke så mye om det kjenner jeg. Bare mannen som er fast bestemt på at det egentlig kan kalles 4G:p haha
Vet ikke definisjonen hans;)

Han har bygd mye slikt og har utdannelsen i behold. Jeg har ikke giddi å sette meg inn i det som sagt;)

Send meg en pm med adressen din hvis du vil, så kan jeg sjekke ståa for ditt område når jeg er tilbake på jobb. (Jobber hos en av operatørene.)
Via jobben min har jeg veldig mye kontakt med mobiloperatører, og har sjekket endel selv, men takk for tilbudet

Man kan jo ikke glemme det! Jeg har ikke noe liv lenger så gjør jo ikke annet enn å spille haha :P Ja det er første gangen på over en uke jeg bare kan ligge her å sløve så helt fantastisk :D
Helt tragisk egentlig :p for pleier jo sitte med nesa ned i spillet :p jeg er sykemeldt så blir mye spilling her og :p

Gleder meg til lillesøster begynner å se Drømmehagen :D
Mine har egentlig sluttet. Men vi ser oss gjennom skuffa med DVDer jeg og lillesøster. Siden storebroren er borte og det er jo mye mer fristende enn å måtte være hjemme med feber.

Hun danser "balett" forrran ei glasskap (speil) til musikken hun.

Jeg gjesper

Ja, men voksne!!!

Lillesøster er ikke det minste påvirket

Du vet hvordan gjesping smitter?
Dersom en begynner, fortsetter de som ser det å gjespe.
Vel, denne gjespe-smitte-effekten kommer ikke før man er en 3-4 år gammel.
Kanskje det er derfor du blir trøtt av DH, og ikke minsten :P

Back
Topp