Skravletråd :)

yey, serien er igang!

altså, Brann lever 1-0 over ffk

Jada, vi snakker nessverre... hva er det de kaller det ? Obos-ligaen? 1. divisjon. Menmen, sånn er det i år.

Du vet hvordan gjesping smitter?
Dersom en begynner, fortsetter de som ser det å gjespe.
Vel, denne gjespe-smitte-effekten kommer ikke før man er en 3-4 år gammel.
Kanskje det er derfor du blir trøtt av DH, og ikke minsten :p

Hun er da passert 4 hun.

Men leker og danser, egentig. Jeg SER ikke på jeg heller da, bare furter over at jeg ikke får skifte kanal. Og blir trøtt av lydene

Helt tragisk egentlig :p for pleier jo sitte med nesa ned i spillet :p jeg er sykemeldt så blir mye spilling her og :p

Haha ja det er virkelig tragisk :P ei venninne av meg som bor laaaangt unna så vi sees bare noen få ganger i året spiller også. Så når jeg har hvert der har vi drekt, røyka og spilt hay day til langt på natt haha

Bestefaren dro nå :) men svigers er sånn sykt kristne så kan ikke se på tv og sånn mens man snakker omtrent !

Se på tv mens man snakker, hva har det med religion å gjøre???

Mulig kristne er ekstra motstander av det, enkelte av dem, men det handler da mer om skikk go bruk (som helt rett en del kristen eer veldig opptatt av, jeg arbeider sammen med en sånn gjeng) ikke religion altså. Det hander om høfflighet egentlig. Se på tv mens man snakker/har besøk er en skikkelig uting. (om man ikke type "ser en film/kamp/løp sammen" selvsagt)

yey, serien er igang!

altså, Brann lever 1-0 over ffk

Jada, vi snakker nessverre... hva er det de kaller det ? Obos-ligaen? 1. divisjon. Menmen, sånn er det i år.

Da er nok mannen glad for at han ikke ble med på kampen:p hehe

Se på tv mens man snakker, hva har det med religion å gjøre???

Mulig kristne er ekstra motstander av det, enkelte av dem, men det handler da mer om skikk go bruk (som helt rett en del kristen eer veldig opptatt av, jeg arbeider sammen med en sånn gjeng) ikke religion altså. Det hander om høfflighet egentlig. Se på tv mens man snakker/har besøk er en skikkelig uting. (om man ikke type "ser en film/kamp/løp sammen" selvsagt)

Må si meg enig her. Er ikke noe gøy når det virker som fokuset til de man snakker med er et helt annet sted enn samtalen, som det har lett for å bli når man ser på tv samtidig.

Da er nok mannen glad for at han ikke ble med på kampen:p hehe

Min sitter på jobb og bruker sumotilgangen vår på å se det på pc derfra, mens jeg altså IKKE får bruke tv
n, og ikke kan ta sumoen, så jeg bare følger liveoppdatering på bt sånn for ¨å vite hva slags humør mannen kommer hjem i

Min sitter på jobb og bruker sumotilgangen vår på å se det på pc derfra, mens jeg altså IKKE får bruke tv
n, og ikke kan ta sumoen, så jeg bare følger liveoppdatering på bt sånn for ¨å vite hva slags humør mannen kommer hjem i

Mannen vurderte å dra for å se, mem fant ut at det blir for slitsomt å kjøre inn å parkere i Fredrikstad:p hehe

Jeg kunne ikke brydd meg mindre;)

Mannen vurderte å dra for å se, mem fant ut at det blir for slitsomt å kjøre inn å parkere i Fredrikstad:p hehe

Jeg kunne ikke brydd meg mindre;)

Det ville blitt for slitsomt for oss også å kjøre inn til Fredrikstad. Sånn siden vi tross alt ikke bor i den delen av landet. 'Og mannen er på jobb,

Jeg synes det var helt grusomt program ...

Det er ikke akkurat noe jeg liker

Men det funker veldig fint for unger under 2 år, det er ikke så veldig mye anna som gjør det. Men min yngste er fire, så vi kunne med fordel sett noe annet

Det ville blitt for slitsomt for oss også å kjøre inn til Fredrikstad. Sånn siden vi tross alt ikke bor i den delen av landet. 'Og mannen er på jobb,

Det ville det nok. For oss tar det maks 30 min:p men holder meg unna selv

Back
Topp