Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet hvordan gjesping smitter?
Dersom en begynner, fortsetter de som ser det å gjespe.
Vel, denne gjespe-smitte-effekten kommer ikke før man er en 3-4 år gammel.
Kanskje det er derfor du blir trøtt av DH, og ikke minsten![]()
Uff da.Fikk besøk av svigersog bestefaren. Han er så slitsom
![]()
Helt tragisk egentligfor pleier jo sitte med nesa ned i spillet
jeg er sykemeldt så blir mye spilling her og
![]()
????yey, serien er igang!
altså, Brann lever 1-0 over ffk
Jada, vi snakker nessverre... hva er det de kaller det ? Obos-ligaen? 1. divisjon. Menmen, sånn er det i år.
Bestefaren dro nåUff da.
Skal de bli lenge?
sånn der greie med 20 mann som springer etter en ball, en som står i hver enda av banen og passer på et lite området med tre stenger og et nett, og en svartkledd som passer på at de følger reglene ja????
Er det dette fotb_hva_for_noe du prater om igjen![]()
Bestefaren dro nåmen svigers er sånn sykt kristne så kan ikke se på tv og sånn mens man snakker omtrent !
yey, serien er igang!
Jada, vi snakker nessverre... hva er det de kaller det ? Obos-ligaen? 1. divisjon. Menmen, sånn er det i år.
Hadde det ikke vært lettere å gitt dem en ball hver segsånn der greie med 20 mann som springer etter en ball, en som står i hver enda av banen og passer på et lite området med tre stenger og et nett, og en svartkledd som passer på at de følger reglene ja

Se på tv mens man snakker, hva har det med religion å gjøre???
Mulig kristne er ekstra motstander av det, enkelte av dem, men det handler da mer om skikk go bruk (som helt rett en del kristen eer veldig opptatt av, jeg arbeider sammen med en sånn gjeng) ikke religion altså. Det hander om høfflighet egentlig. Se på tv mens man snakker/har besøk er en skikkelig uting. (om man ikke type "ser en film/kamp/løp sammen" selvsagt)
Da er nok mannen glad for at han ikke ble med på kampenhehe
Hadde det ikke vært lettere å gitt dem en ball hver seg![]()
Min sitter på jobb og bruker sumotilgangen vår på å se det på pc derfra, mens jeg altså IKKE får bruke tv
n, og ikke kan ta sumoen, så jeg bare følger liveoppdatering på bt sånn for ¨å vite hva slags humør mannen kommer hjem i
Mannen vurderte å dra for å se, mem fant ut at det blir for slitsomt å kjøre inn å parkere i Fredrikstadhehe
Jeg kunne ikke brydd meg mindre![]()
Jeg synes det var helt grusomt program ...Gleder meg til lillesøster begynner å se Drømmehagen![]()
Det er så bra at serien er i gang igjen !yey, serien er igang!
Jeg synes det var helt grusomt program ...
Det ville blitt for slitsomt for oss også å kjøre inn til Fredrikstad. Sånn siden vi tross alt ikke bor i den delen av landet. 'Og mannen er på jobb,