Skravletråd :)

Vært og plukka hestehov med 4 åringen. Rart det sksl være så vanskelig å ta med litt stilk, han plukker bare det gule;)

Men: hestehov= vår for meg:)
Merkelig det der. Det skal ikke være lett, jeg lurer på hvor mange ganger "lang stil er fint..." skal måtte pressiseres...

Åååh, irriterer meg over netcomreklama på tv nå nettopp. Blabla, det er en myte at netcom har dårlig dekning også skryter de av 4g osv. Etter at onecall gikk over til netcom har jeg ikke hatt dekning nesten og har ikke sjans til å komme på mobilnett i det hele tatt:p
Gleder meg til mitt nye abonnement med telenordekning er oppe og går:)
NetCom funker ikke optimalt her heller:rolleyes:
Telenor er gull verdt:D

Telenor hater jeg ! De sendte meg masse sim kort og skyhøye regninger og påsto at jeg hadde ringt å bestilt ! Jeg var i utlandet i 3 mnd !

Vil ikke ha telenor abonnement, men vil ha dekningen deres.

Bare gradestokken ikke går over 23 grader så haha :P

Kan gå til 25;) hehe
håper ikke jeg går over tida da. Vil føde før svigerfar drar på ferie;)

Det har jeg ikke hørt om

Hadde ikke jeg heller. Var en som nevnte det i den tråden om onecall, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut:)
Billigere enn oncall og:)

Jeg vil gjerne ha temp sånn på 23-25- eller mer på den tiden. Det er bare ganske lite trolig...

Jeg har 4g nå :) tele 2

Tror ikke telefonen min har 4g:p
Dessuten er mannen så bestemt på at 4g ikke finnes. De kalte E for 3g før 3g kom og...

Kan gå til 25;) hehe
håper ikke jeg går over tida da. Vil føde før svigerfar drar på ferie;)

Jeg syntes det er varmt nok ute nå jeg da, men av hensyn til andre kan jeg strekke meg til 23 grader. Jeg har funnet ut at før jeg har hvert på ul igjen er det ikke noe vits i å tenke på når det passer at han kommer :P greit å vite om det blir ks eller vaginalt først egentlig hehe

Jeg syntes det er varmt nok ute nå jeg da, men av hensyn til andre kan jeg strekke meg til 23 grader. Jeg har funnet ut at før jeg har hvert på ul igjen er det ikke noe vits i å tenke på når det passer at han kommer :P greit å vite om det blir ks eller vaginalt først egentlig hehe

Jeg er så frøsen av meg, så jeg syns det er altfor kaldt nå:p
Noen spesiell grunn til evnt ks?

Back
Topp