Det er jeg helt enig med deg i ja, nå kan den hold seg borte til november..Jepp, kan holde seg unna fram til neste vinter nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg helt enig med deg i ja, nå kan den hold seg borte til november..Jepp, kan holde seg unna fram til neste vinter nå![]()
Jaja, et par tusen fra eller til...Å du hadde 7000 ens![]()
Nei, dey håper jeg i grunn ikke heller, Da var det så mye styr..Haha...slår nok aldri desember![]()
Desember faktiskDet er jeg helt enig med deg i ja, nå kan den hold seg borte til november..
Et par tusen er mye altså, du var og er helt rå.Jaja, et par tusen fra eller til...![]()
Vurderte å skrive desember men ant ut at det var å håpe litt mye..Desember faktisk![]()
Netcom og onecall kan ta seg en bolle!Åååh, irriterer meg over netcomreklama på tv nå nettopp. Blabla, det er en myte at netcom har dårlig dekning også skryter de av 4g osv. Etter at onecall gikk over til netcom har jeg ikke hatt dekning nesten og har ikke sjans til å komme på mobilnett i det hele tatt
Gleder meg til mitt nye abonnement med telenordekning er oppe og går![]()
Den ble ganske bra utenDet går nok fint![]()
Og så er det en fin inspirasjon til å komme seg ut og få gode vaner mens man er i permisjon![]()
Jeg vurderte å ringe Netcom på hytta og spørre hvor den brae dekninga varÅååh, irriterer meg over netcomreklama på tv nå nettopp. Blabla, det er en myte at netcom har dårlig dekning også skryter de av 4g osv. Etter at onecall gikk over til netcom har jeg ikke hatt dekning nesten og har ikke sjans til å komme på mobilnett i det hele tatt
Gleder meg til mitt nye abonnement med telenordekning er oppe og går![]()
Det er veldig koselig.Det er helt santKjenner det skal bli godt med trilleturer når den tid kommer siden bekkenet nå sier nei til å gå i oppverbakker
![]()
Netcom og onecall kan ta seg en bolle!
Jeg vurderte å ringe Netcom på hytta og spørre hvor den brae dekninga var![]()
Netcom og onecall kan ta seg en bolle!
Jeg skal bestille talkmore snrt tenkte jeg.Enig! Jeg har bestilt nytt, men det tar vel litt tid pga påska. Gleder meg![]()
Det er veldig koselig.
Når er termin?
Ja det hadde jegHahaha. Hadde vært gøy å høre svaret
Men hadde du dekning til å ringe da?![]()
Jeg gjør ikke det for jeg har ikke dekning noe sted.!Nei liker Netcom jeg, hadde telenor 1 år og de var helt grusomme. Pappa har telenor og min X har tele 2, de måtte som regel ty til meg da demmes telefoner ikke hadde dekning![]()
Telenor hater jeg ! De sendte meg masse sim kort og skyhøye regninger og påsto at jeg hadde ringt å bestilt ! Jeg var i utlandet i 3 mnd !Nei liker Netcom jeg, hadde telenor 1 år og de var helt grusomme. Pappa har telenor og min X har tele 2, de måtte som regel ty til meg da demmes telefoner ikke hadde dekning![]()