Skravletråd :)

Åååh, irriterer meg over netcomreklama på tv nå nettopp. Blabla, det er en myte at netcom har dårlig dekning også skryter de av 4g osv. Etter at onecall gikk over til netcom har jeg ikke hatt dekning nesten og har ikke sjans til å komme på mobilnett i det hele tatt:p
Gleder meg til mitt nye abonnement med telenordekning er oppe og går:)

Åååh, irriterer meg over netcomreklama på tv nå nettopp. Blabla, det er en myte at netcom har dårlig dekning også skryter de av 4g osv. Etter at onecall gikk over til netcom har jeg ikke hatt dekning nesten og har ikke sjans til å komme på mobilnett i det hele tatt:p
Netcom og onecall kan ta seg en bolle!

Jeg vurderte å ringe Netcom på hytta og spørre hvor den brae dekninga var :P

Det er helt sant :) Kjenner det skal bli godt med trilleturer når den tid kommer siden bekkenet nå sier nei til å gå i oppverbakker :p
Det er veldig koselig.
Når er termin?

Jeg vurderte å ringe Netcom på hytta og spørre hvor den brae dekninga var :P

Hahaha. Hadde vært gøy å høre svaret:D
Men hadde du dekning til å ringe da? :p

Netcom og onecall kan ta seg en bolle!

Nei liker Netcom jeg, hadde telenor 1 år og de var helt grusomme. Pappa har telenor og min X har tele 2, de måtte som regel ty til meg da demmes telefoner ikke hadde dekning :P

Nei liker Netcom jeg, hadde telenor 1 år og de var helt grusomme. Pappa har telenor og min X har tele 2, de måtte som regel ty til meg da demmes telefoner ikke hadde dekning :P
Telenor hater jeg ! De sendte meg masse sim kort og skyhøye regninger og påsto at jeg hadde ringt å bestilt ! Jeg var i utlandet i 3 mnd !

Back
Topp