Da må du slutte med det dahaha
Ja hadde det bare hvert så enkelt så hadde det hvert greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du slutte med det dahaha
Det er bare akkurat en 5-6 hus her det gjelder.
Vi kommer på en måte litt i en skygge, går jeg bort til postkassen så har jeg super dekning.
Her jeg bor har hverken NetCom eller Telenor noe god dekning så for meg spiller det ingen rolle![]()
Ja, 3G.
Vi har følgende:
gsm (enkelt talenettverk)
2G (pakkedata, veeeeeldig treg mobildata)
edge (enkelt mobildatanettverk. Tregt men kan brukes til å se på Internett om man har god tid.)
3G (hurtigere mobildata som førte til at telefonen kunne brukes som minipc) også kjent som hsdp ca
Turbo 3G, aka hsdpa, en raskere mobildata som fremdeles er 3G
4g/LTE - enda hurtigere mobildata med teoretisk vesentlig raskere hastighet enn kablet Internett
4G+/LTE+ - foreløpig raskeste mobildata tilgjengelig. Så vidt jeg vet er d kun NetCom som har dette noen plasser.
Vi håpet det skulle bli bedre når vi byttet fra N til T, men det hadde ikke noe å si![]()
Ja hadde det bare hvert så enkelt så hadde det hvert greit![]()
Via jobben min har jeg veldig mye kontakt med mobiloperatører, og har sjekket endel selv, men takk for tilbudetSend meg en pm med adressen din hvis du vil, så kan jeg sjekke ståa for ditt område når jeg er tilbake på jobb. (Jobber hos en av operatørene.)
Du kan sende litt hit![]()
Søk opp knitting with toes så får du sikkert opp en video eller toHvilken dress da? Ikke umulig jeg kan det
Han vil ikke ha rosa og lille regner jeg med?
Skulle jo nesten det. Begynne å strikke med føttene tror jeghaha
Trøtt jeg
Jeg tror drømmehagen er lagd for å¨gjøre folk trøtte
Selvfølgelig er det det, det er en godnatt historie som begynner med en som har lagt seg, og slutter med at alle soverTrøtt jeg
Jeg tror drømmehagen er lagd for å¨gjøre folk trøtte
Helt tragisk egentligMan kan jo ikke glemme det! Jeg har ikke noe liv lenger så gjør jo ikke annet enn å spille hahaJa det er første gangen på over en uke jeg bare kan ligge her å sløve så helt fantastisk
![]()
Da sender jeg over litt til deg så satser jeg på at jeg slipper å svette oppover utover dagen![]()
Søk opp knitting with toes så får du sikkert opp en video eller to![]()
Ja, men voksne!!!Selvfølgelig er det det, det er en godnatt historie som begynner med en som har lagt seg, og slutter med at alle sover
Mine har egentlig sluttet. Men vi ser oss gjennom skuffa med DVDer jeg og lillesøster. Siden storebroren er borte og det er jo mye mer fristende enn å måtte være hjemme med feber.Gleder meg til lillesøster begynner å se Drømmehagen![]()
Ja, men voksne!!!
Lillesøster er ikke det minste påvirket